#1 Skrevet Oktober 3, 2006 Hei! Sat i dag i bilen og kjeda meg litt.... so trykkte eg på knappen for og låse døren innen i fra. Alle låsane gjekk ned men dei på venstreside (bak og dør forran) gjekk oppat..... kefor det??? når eg låser med nøkkelen skjer det ikke.??? Noen som har en forkaring??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2006 Hadde omtrent samme problemet på passaten min. Der var det høyre bakdør som ikke ville låse innenifra , bare med nøkkel ! Stussa litt over dette men så lenge døra ble låst med nøkkel så var det jo ikke noe problem. En dag oppdaget jeg at døra ikke ville låse selv med nøkkel. Låste opp og ijen noen ganger så var den ok igjen. Dette skjedde avogtil noen ganger før jeg fikk tips her på forumet å ta en diagnose på VW verkstedet. Konstantert at låsekassa var defekt. Har bytta låsekasse ( dyr del ) Nå er alt ok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...