Audi 80\90 hekkspoiler, Typ89

Anbefalte innlegg

Ser etter en hekkspoiler for å ha på koffertlokket, noe ala denne:

 

d1_1.JPG

 

Noen som vet hvor man kan få tak i sånt? Noen som evt har en slik brukt? Var vel levert orginalt på nyere 80 & 90..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tak i et bagasjelokk fra en 90 20v. Den hadde spoiler originalt.. Da slipper du at det ruster, blir skjevt etc. sånn det fort blir om man skal bore hull selv. Finnes også noen 80 og vanlig 90 som ble bestilt med denne..

 

Var den måten jeg gjorde det på, hadde også flaks sånn at jeg fikk tak i et lokk i riktig farge som var greit i lakken også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jammen på om jeg ikke vet av ett sånt lokk.. takk for tipset. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet av en slik spoiler... er ikke sikker på om det er noe bakluke til den...

er du interisert??? eventuelt bud??? med/uten bakluke???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sånn spoiler på 90'n min, en 2.3 10V. Men godt mulig det er kun 20V som har de uansett utstyr. Reiv av spoiler og sveiste igjen hullene jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet av en slik spoiler... er ikke sikker på om det er noe bakluke til den...

er du interisert??? eventuelt bud??? med/uten bakluke???

 

 

 

Se PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokket jeg trodde jeg visste av var mos, og manglet vinge. Ingen som vet av noe sted som selger slikt nytt? Går koffertlokkene på B4 og B3 om hverandre? Er vel noen forskjeller akkurat der, men er de like brede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokket jeg trodde jeg visste av var mos, og manglet vinge. Ingen som vet av noe sted som selger slikt nytt? Går koffertlokkene på B4 og B3 om hverandre? Er vel noen forskjeller akkurat der, men er de like brede?

 

Er d samme ja... er ikke noen øvrike fprsjeller på di to typene... kunn panser, lykter og sjermer...+ noen andre små ting...

når det gjeller den vingen jeg hadde er den desvere blitt solgt til en som hadde tinget på den tiligere.... beklager dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er likt? synes bakkanten på lokket på B4 er litt v-formet, mens B3 har paralelle linjer.

 

audi80j2.jpg

a002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er likt? synes bakkanten på lokket på B4 er litt v-formet, mens B3 har paralelle linjer.

 

audi80j2.jpg

a002.jpg

 

 

Ble faktisk litt i tvil nå, men jeg mener at det er d samme...:confused:

 

Noen andre som vet dette sikkert???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakluka er mindre (kortere) på B3, og mer firkantet, ser det ut til. Spørsmålet er om bredden er lik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakluka er mindre (kortere) på B3, og mer firkantet, ser det ut til. Spørsmålet er om bredden er lik.

 

Bredden er nokk den samme ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik bakluke med originalvinge montert fra prosjektbilen min, identisk med den som er avbildet i først post. Satt på en 1988 mod 90 2,3 10V Quattro, og er tilgjengelig for salg om den hentes her i Oslo-området. Nytter ikke sende slikt i posten.

 

Send pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 90 20v hadde spoileren, så kunne den bestilles ekstra på alle andre modeller. Den er i aluminium, ikke noe plastikkræl som sprekker, ryker og ikke tåler noenting.. ;)

 

Bagasjelokk på B3 og B4 går definitivt ikke om hverandre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik vinge liggende, den er i alu. Om du vil ha den, send meg en pm så blir vi enige om pris og frakt. Posten kan funke fint det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver fortiden å undersøker hva det vil koste å støpe en tro kopi av DTM SuperTouring spoiler'n..

Fant muligens et firma på fredagen som ville ta på seg jobben å lage form..

Måtte komme med vingen for mer pris osv..

 

Hvis flere er interissert i en slik vinge, send PM for mer info..

 

Blir noe slik.. Skal prøve å få støpt B3 & B4 vinge...

753610637fullvy7.jpg

753610635fulllm3.jpg

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.