#1 Skrevet Oktober 3, 2006 Forrige eier av bilen min har kjøpt en tempsensor til kjølevæsketemp på møller som fulgte med bilen, men jeg lurer på om han har fått med seg feil type.. Finner ikke helt ut hvor den skal stå, noen som kan slå den opp i den store kloke boken og se om den i det heletatt hører hjemme på en Audi 90, og hvor den skal stå? 034 906 161 Denne er knøttliten og har kun to tilkoblinger, kan dette være sensoren til kjølevifta? Det var vel meningen at dette skulle være sensoren til måleren i dashbordet, og denne går vel på 'multimalfunction'-sensoren fremst på blokka som det heter på fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2006 denne temp føleren i følge familiealbumet så finnes den på mange audi, derblant audi 80 / 90 89- 96. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2006 Du får ikke frem ett bilde som viser hvor den skal stå? Evt sidenummer, har programmet selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2006 Dette bildet fant jeg liggende på google ett sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 Hjertelig takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...