#1 Skrevet Mai 28, 2004 Eg har litt problem med subbing på min 93-mod. Coupe med Brock B1 8,5x17 og 40mm senking.. Er det noen som veit kor det er mulig å få valset hjulbuer? Helst på Vestlandet. Er det vanskelig å gjøre det sjøl??Noen som har erfaring med å gjøre det sjøl? Det er hovedsaklig bak som må valses... Hadde eg fått valset litt, er det jo mulig å senke litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2004 prøvd å banket inn innerskjermer? Kan også ta av litt innerskjermer med dremel-maskin etc.. valsing koster ca.400-450 kr pr.skjerm,litt usikkert på vestlandet da men.. kan prøve ast-performance i Bergen....snakke med anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2004 http://www.astperformance.com/norsk.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2004 Jeg vet ast her i bergen leier ut valse utstyr, så kan du prøve deg litt selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2004 her på vestlandet ligger det på 250,- per skjerm (nær haugesund) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2004 Anbefaler IKKE å skjere, da hvis du vil valse seinere vil det se helt jævlig ut, å banke vil du deformer buen lett, derfor anbefaler jeg å valse da det blir penner men det er fare for at lakken kan sprekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2004 Er litt skeptisk til å gjøre d sjøl, surt hvis hjulbuene blir ujevne og stygge.... Er ik akkurat bare bare og skifte hjulbuer bak hvis det går til hel****. Men hvis d er vanskelig å finne noen som kan gjøre d, får eg vel ta sjansen og prøve sjøl... Begynner hvertfall å bli litt lei av lyden når eg subber. Erling : Var d noen i nærheten av Haugesund som dreiv med valsing? Kem er evt. det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Raymond Johnsen Erling : Var d noen i nærheten av Haugesund som dreiv med valsing? Kem er evt. det? Blåring heter de.... de har vel valset i 1-2 år nå.... så etterhvert må de ha fått litt erfaring.... de var ikke så flinke i begynnelsen iallerfall...... men skal du til oslo i framtiden så er visstnok Onkel tom mester valseren...... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen Blåring heter de.... de har vel valset i 1-2 år nå.... så etterhvert må de ha fått litt erfaring.... de var ikke så flinke i begynnelsen iallerfall...... men skal du til oslo i framtiden så er visstnok Onkel tom mester valseren...... =) Helt riktig at Tom er Dyktig, han kan kontaktes på 91 30 30 30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2004 Takker for info... Eg får ringe og høre ka dei seier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...