#1 Skrevet Mai 28, 2004 Kom ut fra jobb igår og så hele bilen var "sketi" ned av fugler.. Masse fuglemøkk på panser, ruter og tak.. Jeg var rimelig drittlei fuglemøkk inntil jeg kom over dette bildet, da virket det brått ikke så ille med et par klatter fuglemøkk på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Kom ut fra jobb igår og så hele bilen var "sketi" ned av fugler.. Masse fuglemøkk på panser, ruter og tak.. Jeg var rimelig drittlei fuglemøkk inntil jeg kom over dette bildet, da virket det brått ikke så ille med et par klatter fuglemøkk på bilen uff da....men opel (skropel) kan like godt bli nedgriset av fuglemøkk..ikke sant? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2004 En av de peneste Oplene jeg har sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...