Problem ved ombygging til el-vinduer Coupè

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Driver å flytter over El-vinduer fra en S2 til bilen nå. Ser at rammene på rutene er litt forskjellig, alle hullene passer over hverandre, men på den øverste skruen ytters havner altfor langt unna selve døra. Har sjekket på dørtrekkene at dette vil passe, skal det sitte en brakett her som jeg ikke har ? Er dette en justering på ruta som skal være sånn ? Er dørene forskjellige? Må man borre hull til ek-motorene?? Trenger hjelp her.

IMG_1137.jpg

IMG_1135.jpg

Håper på svar : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei allesammen.

Driver å flytter over El-vinduer fra en S2 til bilen nå. Ser at rammene på rutene er litt forskjellig, alle hullene passer over hverandre, men på den øverste skruen ytters havner altfor langt unna selve døra. Har sjekket på dørtrekkene at dette vil passe, skal det sitte en brakett her som jeg ikke har ? Er dette en justering på ruta som skal være sånn ? Er dørene forskjellige? Må man borre hull til ek-motorene?? Trenger hjelp her.

IMG_1137.jpg

IMG_1135.jpg

Håper på svar : vinke :

Var ikke noe problem for meg å få det på. Glei rett inn i alle hull. Men jeg mangler fortsatt rele og brytere :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på bilen min satt det en tjukk sånn brakett som det sitter på din fra før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel sett tidligere på cab'n min at det blei brukt sånne "U"skiver for å fore ut, slik at matalramme fikk "kontakt" med chaisi på døre hvis du skjønner?

Ser på bildet at du har noen allerede. Dette er vel for å kunne tilpasse vinduet til resten av bilen når du lukker døra igjen.??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare 4 tynne U-er og 4 Tjukke, jeg har forstått det sånn at øverst skal de tynne sitte og nederst skal de tjukke sitte. Dette passet 100% på mine gamle coupe-vinduer, men braketten er forskjellig på S2 vinduene.

Har snakka med Evind Windspoll her på forumet han sa han hadde nøyaktig samme problemstilling men at dette skulle være normalt. Bare å dra til passe hardt. Resten av brakettene er jo akkurat der de skal være.

Tenkte på å fore det ut med flere, sånn her liksom, men fant ut at det ikke var så lurt.

IMG_1133.jpg

Har forresten prøvd å sende deg en PM Hans Petter.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.