Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvem som forhandler h&r senkefjærer (40mm) til RS2 og til en ok pris? Kom gjerne med innspill på hvilken kombinasjon som egner seg på denne bilen, hvem som selger og evnt en pris.

Kjører med weitec nå og er ikke helt fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt åpen for forslag. Trodde en stund fjærene mine var helt ødelagt(hvertfall på ene siden foran) men etter å ha sjekket fjærbeinslagerne fikk jeg meg en overaskelse for de nærmest ramlet ut av seg selv når vi skrudde av beinet. Tusen takk for hjelpen Nils Henrik. Bilen ble betraktelig bedre å kjøre etter at de ble byttet og den blir sikkert enda bedre med nye stag.

Ser at FK coilovers selges til en rimelig penge. kom gjerne med erfaringer gjort ved bytte fra noe annet til dette settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 30mm H&R fjærer på RS2'en min. Fornøyd med høyden, omtrent helt likt foran/bak i forhold til skjermbue. Hvordan de er i forhold til originale vet jeg ikke, da de sto på ved kjøp. Men bilen er iallefall lav nok, helst for lav. Må kjøre veeldig forsiktig over fartshumper, og brostein i Bergen sentrum er et mareritt i kjøre på. Veldig stivt og stumpete! Men ute på landeveien er de helt konge! Sitter som klistret på veien, og går gjennom svingene i relativt ok hastigheter...: smil : Jeg har også vurdert å kjøpe inn FK eller KW coilovers, men har en del andre ting som skal handles først. Neste på lista er eksos og bremser;) Dyrt med RS2 gitt, men akk så morro!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.