Anbefalte innlegg

Tillater å sitere meg selv fra bilforumet...

 

 

Hva faen er dette???

http://www.adressa.no/forbruker/bil/article731434.ece?act=readDebate#339801

 

Med piercing i støtfangeren

Glem krommede støtfangere. I år skal bilen pierces.

 

N2O, flammer på sideskjermene og sotfargede ruter. Glem det. Glem alt du trodde du visste om pimping av bilen din. For i år er det bare en ting som gjelder - nemlig piercing.

 

The evolution of Man

 

For så langt har altså menneskehetens utvikling kommet. Det naturlige neste steg, vil noen hevde. Et "must" for envher bileier med respekt for seg selv, sier andre. Men uansett, en ting er sikkert: bil-piercing er kommet for å bli.

 

Den nye generasjonens sult

 

«Alt for lenge har vi blitt stemplet og satt i bås. Oversett når de høye stillingene skulle besettes. Nå slår vi tilbake. Aldri mer skal du behøve å skjule det som er vakkert. Ingen skal noengang mer kødde med bilen din. Dette er hungeren til en ny generasjon... Pierce Your Ride».

 

- skal det være en bil-piercing i dag, frue?

 

Slik lyder slagordet til California-baserte Pierce Your Ride. Et firma som har spesialisert seg på å....ja, nettopp sette piercinger i biler av alle slag. adressa.no spår at det hele er bare et tidsspørsmål får vi får seg piercede kjøretøy av ymse slag her i Trondheim også. For ingenting setter vel en slik spiss på en lørdag formiddag som en ny-piercet 1986 Ford Sierra som kjører opp og ned munkegata....

 

Tekst: FRODE SINGSAAS

[/Quote]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, slike må jeg skaffe meg!

Ok, kanskje ikke... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mangel på bedre uttrykk: Æsj...:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk amerikansk.. Glorete!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fanatisk (evt. fantasktisk) dårlig forsøk på å finne på noe nytt... Dette er en idè som aldri skulle sett dagens lys, og jeg synes synd på de stakkarne som faktisk har startet ett firma basert på noe så vanvittig tåpelig og smakløst!

Det værste med det er at en haug med biler i california kommer til å kjøre rundt med dette... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.