Vestfold: Sivil politibil: Ny sølvgrå Mercedes E-klasse (DK77439)

Anbefalte innlegg

Jeg dagpendler Andebu-Oslo om dagene og har til stadighet observert denne sølvgrå Mercedesen stoppet biler mellom Tønsberg og Sande. En sølvgrå Mercedes E-klasse med skiltnummer DK77439. Ingenting som tyder på at dette er en sivilbil da den ikke har noen ekstra antenner, ikke noe sota ruter osv.

En mørkeblå Volvo S60 er også observert flere ganger med blålys i veikanten. Denne er dog litt lettere å gjenkjenne med sota ruter og en antenne ekstra. Har ikke noe skiltnummer på denne da.

And for the record: Tips til å ikke komme foran disse: Kjør fartsgrensen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett denne stjernegrisen tidligere, men det er en C-klasse nærmere bestemt en C270cdi.

cklasse.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S60n har så vidt jeg vet skiltnummer DK 74805 eller noe sånt. Tilhører visst UP og er å se svært ofte på denne strekningen. Se opp !!

MBen må være en C-klasse ja, ikke E (så sant de ikke har begge deler da)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfarga C-klasse MB'n har kamera inni og 2stk små LEDS i grillen.

Edit: Endelig fått overført bilde fra tlf..

DSC03998.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfarga C-klasse MB'n har kamera inni og 2stk små LEDS i grillen.

I tillegg har den blålys der grøftelysa vanligvis er, samt enda to stk. i fronten - lurer faktisk på om ikke det er oppe i frontruta. Et voldsomt sirkus når han skrur på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S60n har så vidt jeg vet skiltnummer DK 74805 eller noe sånt. Tilhører visst UP og er å se svært ofte på denne strekningen. Se opp !!

DK 74805 er helt riktig på denne, ja. Har tuslet rundt her nede en stund nå. Den er sort av farge, forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er info om bilen, om noen skulle være interessert i å forsøke å kjøre ifra den...: klø :

Volvo S60R.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automat??? Mua-ha-ha!! Bai-bai! :D

Mon tro om de har 'massert' den litt, uten å betale for effektøkningen? (Jeg synes vel egentlig _det_ skal være unødvendig, da..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vent, snart kommer dem i biler med fire ringer og Quattro....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Oslo har de minst 1 S-bil allerede, mørk C4 avant med 5 sota ruter. Så den hadde stoppa en bil rett etter Ekebergtunellen i nordgående en gang. Tror den var KZ-registrert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vent, snart kommer dem i biler med fire ringer og Quattro....
Hehe snuten er lei av å bli frakjørt av Audi Quattro ??? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, så nå har de bestillt 7 stk A4 S-Line 2,0FSI TQ!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan tilføye at jeg har observert en mørk blå bmw 7 serie ca midt på 90 tallet av modell som er temelig anonym.. kun 2 små led lamper helt øverst i grillen..(som er synelig) og kjemisk rensa for antenner og sota ruter. (skiller seg med andre ord ut i oslo : smil : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere ganger observert på e-18 Vestfold - drammen og ellers i vestfold

Volvo v70 mørk grå reg PP 42468

Den har en litt kraftig antenne bak på taket som er veldig synlig(veit ikke om den er original, hakke peil på volvo), men ellers veldig anonym

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den v70'n tok nesten meg her om dagen, sto gjemt bak en støyskjærm.. kjipt med de nye A4 S-Line 2.0FSI TQ da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur i Ula her for en uke siden.. 2stk. Legger ut bilde av den siste.

BMW 5xx - serie BP 71572. Ekstra spiralantenne, diodelys ved siden av originale kurvelys. Tror heller disse bilene frakter VIP's

DK66293.JPG

sivilSklasse_DK66293.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk noen rykter om en sivil TT i Larvik, noen som kan bekrefte dette? Har ikke lyst til å bli stoppa når jeg besøker familien... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk noen rykter om en sivil TT i Larvik, noen som kan bekrefte dette? Har ikke lyst til å bli stoppa når jeg besøker familien... : eek :

Bare å holde farta det : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt noe om denne utenom i den tråden.: klø :

Og forøvrig ikke sett den heller...

Sorry mac

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se gså opp for en Hvit opel corsa : dum :: vinke : men 2antenner og sota bak+side ruter bak.. fikk ikke tatt reg nr,men den dukker sikkert opp på sykehyset igjen,så.. de har en egen parkerings plass ved akuttmottaket,så jeg ser en del av de.. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være gamle rykter... En politimann her i byen (Larvik) hadde en blå TT som privatbil, men det er en stund siden nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett denne stjernegrisen tidligere, men det er en C-klasse nærmere bestemt en C270cdi.

cklasse.jpg

Her er info om bilen, om noen skulle være interessert i å forsøke å kjøre ifra den...: klø :

Hvor får dere sånn info fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.