#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Det er slik at man kan programmere nøkler til startsperra på en 96 A4 med VAG-COM? Noen som har link til guide hos ross-tech eller lignende? Kan ikke finne igjen noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2006 http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/key-matching-4digit.html eller http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/key-matching.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg er altså nødt til å kontakte en Audi-forhandler for å få en kode for å gjøre dette? På disse sidene virka det som om at det var prosedyre for 1999+ biler, ikke for min 96 A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2006 Koster sine kroner hos Møller iaffal, iallefall om du skal ha ny nøkkel med fjernstyring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2006 Hm, ok, for å programmere nøklene mot startsperra med VAG-COM trenger jeg SKC-koden, og den er altså ikke mulig å få tak i? Så da må er man tvunget å reise på verksted for å få gjort dette? Har ikke fjernkontroll på nøklene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2007 Fikk du noen løsning på dette? Begynner å minke på nøklene mine, så må nesten ha meg vertfall 1 nøkkel til etterhvert... Unektelig hadde det jo vært det beste om eg kunne ha gjort det sjølv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2007 Man får ikke gjort dette enkelt selv lenger, for å få ut koden man trenger, og å kode startsperre, må bilen kobles opp til PC og Internet ned til Tyskland osv... En omlegging som skjedde for vel 1 år siden har jeg forstått. Beklageligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2007 Jaja... Teknologiske framskritt... Dette burde jo egentlig være ein service som ikkje hadde kosta så alt for mye - men får vel bare snakke med Møller og høyre ka dei skal ha... Husker når eg var liten, og me hadde ein Corolla. Det hadde også 2 naboer… Alle nøklene passa til alle bilene. Det var liksom aldri noe problem med manglende nøkler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2007 Hehe Det er ikke lange tida det tar, så den store kostnaden er det ikke. Husker ikke hva jeg betalte i farta, jeg tok det sammen med firhjulskontroll. Sliping av to nøkler uten fjernkontroll kom på ca 450,- hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...