Programmere nøkkel til 96 A4

Anbefalte innlegg

Det er slik at man kan programmere nøkler til startsperra på en 96 A4 med VAG-COM? Noen som har link til guide hos ross-tech eller lignende? Kan ikke finne igjen noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er altså nødt til å kontakte en Audi-forhandler for å få en kode for å gjøre dette?

På disse sidene virka det som om at det var prosedyre for 1999+ biler, ikke for min 96 A4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster sine kroner hos Møller iaffal, iallefall om du skal ha ny nøkkel med fjernstyring :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, ok, for å programmere nøklene mot startsperra med VAG-COM trenger jeg SKC-koden, og den er altså ikke mulig å få tak i? Så da må er man tvunget å reise på verksted for å få gjort dette?

Har ikke fjernkontroll på nøklene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du noen løsning på dette?

Begynner å minke på nøklene mine, så må nesten ha meg vertfall 1 nøkkel til etterhvert...

Unektelig hadde det jo vært det beste om eg kunne ha gjort det sjølv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får ikke gjort dette enkelt selv lenger, for å få ut koden man trenger, og å kode startsperre, må bilen kobles opp til PC og Internet ned til Tyskland osv... En omlegging som skjedde for vel 1 år siden har jeg forstått.

Beklageligvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... Teknologiske framskritt...

Dette burde jo egentlig være ein service som ikkje hadde kosta så alt for mye - men får vel bare snakke med Møller og høyre ka dei skal ha...

Husker når eg var liten, og me hadde ein Corolla. Det hadde også 2 naboer… Alle nøklene passa til alle bilene. Det var liksom aldri noe problem med manglende nøkler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :)

Det er ikke lange tida det tar, så den store kostnaden er det ikke. Husker ikke hva jeg betalte i farta, jeg tok det sammen med firhjulskontroll.

Sliping av to nøkler uten fjernkontroll kom på ca 450,- hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.