atke hjelp! delenr nålelager girkasse-veiv

Anbefalte innlegg

hei!

har 83 mod urquattro kasse som jeg setter sammen med med AAN motor,

jeg trenger delenr på hvilke nålelager jeg tregner for å sette dette sammen, er slik at jeg må ha nålelager direkte i veiv og ikke i svinghjul slik som på feks s2

noen som har vært borti dette og kan hjelpe meg med hva jeg trenger, prøvde akrat å ringe med en hyggelig kar på delelager, men var ikke lett å finne ut av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

046 103 313 D

takker for svar! men kan du ha laget en skriveleif? 046 105 313D var et av alternativene han leste opp, det er for girkasse aksel 18mm, noe jeg er ganske sikker på at det var på min(motor å girkasse er monter sammen for tillpassing av deler)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar! men kan du ha laget en skriveleif? 046 105 313D var et av alternativene han leste opp, det er for girkasse aksel 18mm, noe jeg er ganske sikker på at det var på min(motor å girkasse er monter sammen for tillpassing av deler)

Det lageret har mål 18x24x16

Hvilken mål hat du på din kasse og din motor da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. er det jeg må ha da, diam på hullet i veiva er 24, og kassa er etter det jeg husker 18, så da høres det riktig ut;)

Takker folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.