#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Hvor kan en kjøpe små ratt? Finner svært lite utvalg under 30 cm: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2006 Du finner helt sikkert i MOMO sitt vareutvalg, http://www.felgimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2006 Mekonomen fører et merke som heter Luisi. Dette er faktisk bra greier og har mye variert til enhver smak. De har en 12" versjon som jeg selv kjøpte til min gamle Golf, et ratt som var lekkert i utseende og veldig komfortabel... og veeeeldig lite: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg har ett 10" ratt, men er på jakt etter ett til. Noen som vet hvor vi kan finne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2006 Tror det er kommet noen nye regler nå ang str på ratt... Er ikke lovlig med ratt str under 30cm. Fikk ihvertfall jeg fortalt da jeg kjøpte meg nytt ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2006 tror momo team er på 280mm og levert med tuv-papirer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2006 Grant wheels har småe ratt, kjøpte 10" til taunusen min, det er lite nok uten servo, slår nesten fingrene av seg hvis man treffer en hump Men hva gjør man ikke for utseende til bilen! De hadde 8" mener jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2006 Tror egentlig det å godkjenne et ratt som ikke er org. til bilen i dag er vanskelig. Fikk mangellapp på mitt ratt under en teknisk kontroll en gang, og det holdt ikke å ha TÜV papirer, men måtte ha papirer spesifikt til bilen og ratte måtte være like stort og være like langt ifra rattstammen som det org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2006 Du trenger tüv på rattet, men ikke spesielt til bilen. Navet derimot må stå i stil til både biltype og ratt. Fikk ikke godkjent et Momo-ratt fordi tüv-nr til navet passet med Polo, navene var akkurat likedan, men ett tall annerledes i det innstansede nummeret gjorde at jeg måtte kjøpe nytt nav, spesifikt til Golf 19E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2006 tror momo team er på 280mm og levert med tuv-papirer... DU får tüv på det ja men er endel "krav" i papirene.... hadde ett i min corrado G60 og det var kun godkjent iforbindelse med orginal dim hjul og på biler med høydejusterbar rattstamme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2006 Ikke alle på biltilsynet som skjønner disse papirene helt da, golfen min ble godkjent med luisi ratt med momo tuteknapp og momo papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2006 Grant wheels har småe ratt, kjøpte 10" til taunusen min, det er lite nok uten servo, slår nesten fingrene av seg hvis man treffer en hump Men hva gjør man ikke for utseende til bilen! De hadde 8" mener jeg også. har et lite luisi ratt. vil ikke si det er noe problem, selv med snekke ut servo... ikke veldig praktisk på trange plasser men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...