Troms: Ang. solfilm og lakk i Alta

Anbefalte innlegg

Snakka med Magnus på mandag (trur eg det va), og vi kom fram til en ganske god plan: Som en del veit, e min plan å stikke opp til Alta fra januar til juni - kan i forbindelse med det tilby meg å kjøre bila opp og ned, free of charge - du betale kun drivstoff.

 

Fordelan e at Magnus slepp å stresse i helgen, du slepp å stresse opp og ned, og eg får stressa meg ned til kjerringa - altså mye mindre stress...

 

Om detta virke interessant, e det bare til å ta kontakt for "timebestilling". Søknad sendes inn til skoln til uka, og eg satse ganske sterkt på at eg kommer inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Magnus på mandag (trur eg det va), og vi kom fram til en ganske god plan: Som en del veit, e min plan å stikke opp til Alta fra januar til juni - kan i forbindelse med det tilby meg å kjøre bila opp og ned, free of charge - du betale kun drivstoff.

 

Fordelan e at Magnus slepp å stresse i helgen, du slepp å stresse opp og ned, og eg får stressa meg ned til kjerringa - altså mye mindre stress...

 

Om detta virke interessant, e det bare til å ta kontakt for "timebestilling". Søknad sendes inn til skoln til uka, og eg satse ganske sterkt på at eg kommer inn.

 

Skole......Alta..... hørtes kjent ut : vinke : Men uansett, det kunne jo hørtes interessant ut, men blir bilen borte i fra Mandag-Fredag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar jo bare bromle Jørgen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvile på at eg lar Bromle gå som "leiebil", ettersom dama vil ha bil her. Blir vel et søndag-fredag opplegg ja. I tilfelle vældig dårlig ver, kan det jo skje at det blir 14 daga og, men legg ikkje opp til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo derimot to gammle Pajero ståanes - dokker kan få låne, mot et lite tillegg -ettersom det ikkje e skilt på dem. Fullt brukbar og godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig VÆR????? Finnes ikke dårlig vær bare bila uten Quattro.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett det som blir kjørt opp og ned her da.. Og på Kvænangsfjellet finns det DÅRLIG vær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp vet... jobba og pendla til Hammerfest en periode....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No skal det jo nevnes at bobla e totalt ubrukelig med en gang det dukke opp ujevnheta : haha : Holdt jo på å ta livet av den to gang på tur opp til Alta i sommer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.