Pris på tannstang til a4?

Anbefalte innlegg

Hva er pris på tannstang til Audi a4 96-modell?

Har fått en pris på 7100,- ved ett Audi merkeverksted. Dyrt?

Hvor mye jobb regnes for å bytte tannstang? På Audi merkeverkstedet sa de en dags jobb. Er det rimelig tidsbruk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 6k for staga min og byttet den selv.

Brukte 3t på å bytte den og da tok jeg meg god tid.

En hel dag hørts litt mye ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min koster 7800 kr..så det koster å være kar.

De 7800 kr er noe han tidliger eieren ikke vil ut med, (han skulle nemlig bytte tannstang før jeg kjøpte bilen, og satte inn en brukt, som var....lekk)..Så har jeg jo fått en ny, denne var også lekk, og brukt, så nå må jeg ha en ny tannstang, håper han ordner opp etter seg han eieren.

Hør med NBS. De har en del byttetannstenger, som oftes, disse er overhalt og "nye", til halv pris..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta og hør med gedsted auto i danmark. ser de har en servotanstang til 97 A4 2,8 inne. Men hender jo at de har stående på bil.

Har handlet endel hos/via dem, og kan bare skryte av service og priser. Handlet en LMM hos dem for en tid siden. 50% av NBS pris!

Men den funket heller ikke.......så de sendte meg bare en ny en...

Sist fikk jeg sendt opp en NY baklukelås til min 80 avant, 40% av VAG pris på ny del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.