#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Endelig kom de! Nå gleder jeg meg til å få dem "montert" i kjerra! Er strålende fornøyd med resultatet, og anbefaler herved disse gutta. http://www.justmatz.co.uk/ Tok litt tid å få dem (ca 2 mnd...) men det var vel verdt ventinga! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2006 Så meget bra ut:) hvordan er passformen? er det classic, deluxe eller executive det der? må ha nye matter snart. så hvis lommeboken sier ja blir det bestilling her snart: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2006 Hva slags stoff er det i de mattene der? Har kun erfaring med gummimatter selv, er det noe gunstig med sånne stoffmatter om vintern? Blir de ikke jææævlig fort gjennomtrekt av dritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2006 Hva slags stoff er det i de mattene der? Har kun erfaring med gummimatter selv, er det noe gunstig med sånne stoffmatter om vintern? Blir de ikke jææævlig fort gjennomtrekt av dritt? JUPP! Derfor kommer jeg til å bruke mine gummimatter om vinteren, disse blir "sommermattene"... TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2006 hva kostet det å få de tilsendt med frakt osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2006 hva kostet det å få de tilsendt med frakt osv? Betalte 114 pund for deluxe settet(stivt, men men...), og da er det levert på døra! I tillegg kommer moms fra Norske myndigheter på innholdet/verdien, som er 58 pund. Det har jeg ikke fått regning på ennå, men det kommer vel! TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2006 Så meget bra ut:) hvordan er passformen? er det classic, deluxe eller executive det der? Dette er deluxe settet ja, og nå har jeg endelig prøvd dem i bilen! Passformen var bra, særlig fremme satt dem som støpt på de originale festene også. Bak var det litt trangt ved festene til setene (skinnene som står montert i dørken) men ikke noe stort problem. De "bulet" ikke eller noe, bare kom tett innpå setefestene. De originale gummimattene hadde faktisk ikke noe bedre passform... Tok noen bilder; Førerplass: Passasjer foran: Bak: Noen flere foran: Gjorde seg det der... ikke sant? Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2006 skal ikke så mye til:) se meget bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...