#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Den bilen her sto utenfor Gamle Strømmen Rådhus her om dagen.Jeg kunne unngå å se den bilen der utenfor brakkeriggen ved siden rådhuset.Den var så stygg at jeg måtte bare ta bilde av den. http://i105.photobucket.com/albums/m221/thomasaudi/Bilde.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2006 får ikke opp no bilde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2006 ikke jeg heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2006 ikke jeg heller... ditto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2006 Tråden ble litt skuffende uten den stygge bilen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2006 Skikkelig nedtur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2006 Den var skikkelig stygg den!! usj! ( ser ikke bilde jeg heller, men velger å tro på trådstarter når han sier den er stygg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2006 min feil.bilde ligger der nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2006 Fiat Multipla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2006 Det er verdens styggeste bil. Uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2006 Sikker på at det der er en bil? Ser mer ut som et froske-eksperiment som gikk galt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2006 De der er stygge ja, og jeg syns det er rart at folk kjøper og bruker penger på sånne biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 6, 2006 Har en på jobben som har en sånn... da han kom på jobb og fortalte at han hadde kjøpt seg en Multipla... så var første kommentaren han fikk... "multipla?!?! Det hørest ut som en sjukdom..." Skal sies at han faktisk er MEGET godt fornøyd med bilen, sitter høyt, er driftsikker, hadde bare positive ting å si om bilen etter ett års bruk... men STYGG er den uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2006 Pontiac Aztec er ikke så verst den heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 6, 2006 Men Ssangyong Rodius tar kaka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 6, 2006 FØR hele remsa av det folk mener er den styggeste bilen noen sinne, så kan jo dere fortsette/kikke i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15221&highlight=multipla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 6, 2006 Fiat har i det minste tatt til vettet og gjort Multipla nogenlunde normal i utseendet, i forbindelse med en grundig facelift. Fremdeles ingen utpreget vakker bil, men nå gjør det i hvertfall ikke at en blir sjuk av å møte den på veien. Og hvis man lurer på hvor den har fått sitt merkelige utseende fra, så er det bare å se tilbake til originale Multipla fra 60-tallet, denne hadde hekk-motor, og må vel være verdens første MPV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...