#1 Skrevet Oktober 5, 2006 Hei, Har fått to pristilbud på 4stk dekk ferdig montert, i dimensjonen 175/65R14; Dunlop Graspic 2 - 2276kr Goodyear Ice Navi - 2676kr Har noen erfaringer med disse dekkene..? Finner lite med tester om disse, så om noen vet om noen, hadde det vært fint.. Eventuelt vurderer jeg Nokian Hakkapelitta RSi, kommer på 3200 ferdig montert, og er vel testvinnere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2006 Dunlop er testet i det nyeste Auto Motor og Sport, Goodyear var ikke testet, men det er et knall dekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2006 Hei, Har fått to pristilbud på 4stk dekk ferdig montert, i dimensjonen 175/65R14; Dunlop Graspic 2 - 2276kr Goodyear Ice Navi - 2676kr Har noen erfaringer med disse dekkene..? Finner lite med tester om disse, så om noen vet om noen, hadde det vært fint.. Eventuelt vurderer jeg Nokian Hakkapelitta RSi, kommer på 3200 ferdig montert, og er vel testvinnere.. Har ikke egen erfaring, men ut i fra hva jeg har fått tilbakemelding om, så virker det som Dunlop dekket er litt "stivere" i kantene, mens Goodyear dekket er litt mer "flytende". Men som sagt så kan dette oppleves forskjellig, etter som hvilken bil og sjafør. Begge er bra dekk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2006 Fant noen småtester, med greie resultater.. Men lurer nok på om det er like greit å svi av 1000 spenn mer og få Nokian Hakkapelitta RSi, så de kom som nummer 2 i nyeste Motor, også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg kjører på Goodyear Ice Navi og er veldig fornøyd med dette så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2006 Kjørte på dunlop graspic på A3èn. Fungerte knall selv på varierende føre i trøndelag. Kommer nok til å kjøpe dunlop på A4èn også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...