#1 Skrevet Oktober 6, 2006 Når trykket begynne og nærme seg 1,5bar så begynne d og pulsere, hørre ein pulserene lyd fra turboen og. Kan d ver wastegaten så begynne og sleppe? E d sprekk i ein slange så hadde d vel ikje komt någe lyd fra turboen, eller? Virke så av og te så klare den og holda trykket fint opp te 2 bar i 2 giret, men i 3 går d ikje. 2 giret e då veldigt kort. Noen som vet? Takker for all hjelp mvh kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2006 Mer info, hvilken turbo, hvilket turtall, hva annet er gjort med motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2006 en kompis av meg hadde ett problem som kan ligne, når man ga gass og turboen begynte og lade så hørtes det en pulserende blåselyd fra motor rommet, kan minne om en lyd fra wastegaten, men det han fant ut var at turboen var gåen og den lagde den lyden... får håpe ikke det gjelder deg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2006 Kan også være at wastegatefjøra di er slapp, at den ikke klarer å holde igjen trykket når det kommer over 1,5kg. Har du prøvd å stramme skruen på toppen av WG for å se om det hjelper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2006 Tok opp wastegaten og gjor den helt rein og la ein pakning mellom wastegaten og eksosmanifoilen. Det hjalp, har bare litt antydning te pulsering av og te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2006 Når trykket begynne og nærme seg 1,5bar så begynne d og pulsere, hørre ein pulserene lyd fra turboen og.Kan d ver wastegaten så begynne og sleppe? E d sprekk i ein slange så hadde d vel ikje komt någe lyd fra turboen, eller? Virke så av og te så klare den og holda trykket fint opp te 2 bar i 2 giret, men i 3 går d ikje. 2 giret e då veldigt kort. Noen som vet? Takker for all hjelp mvh kenneth for liten map sensor kan det være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2006 Kjøre me autronic, så ska ikje ver någe problem d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2006 Har og problem me at trykket øke ukontrollert når turtallet passere 6000, selv om eg koble vekk booskontrollen sånn at d e kun grunntrykket på 0,65bar. Det holde seg stabilt opp te 6000, ¨å går d rett te værs Det øke me nesten 1 bar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2007 Har og problem me at trykket øke ukontrollert når turtallet passere 6000,selv om eg koble vekk booskontrollen sånn at d e kun grunntrykket på 0,65bar. Det holde seg stabilt opp te 6000, ¨å går d rett te værs Det øke me nesten 1 bar.. Probleme va? Berre lekkert at d øka ukontollert rett te værs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2007 Motor og turbospec? Høres litt ut som turbosurge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...