#1 Skrevet Oktober 6, 2006 bilen vibrere ved nedbremsing? noen som har vært borti lignende? er en audi a3? det er nesten som du kjører på en vei med liten fart og veien har masse små humper? skjønner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2006 Tipper på kast i en skive:) Er ikke uvanlig det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2006 høres ut som kast i bremse skivne foran ja skift klosser og skiver foran så er du kvitt ristinga regner jeg med: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2006 høres ut som kast i bremse skivne foran ja skift klosser og skiver foran så er du kvitt ristinga regner jeg med: smil : hmmm... bremsene ble jo skiftet i juni! men det er jo ikke alltid det kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2006 Slark i endeledd kan også være en mulig grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2006 Dette med kast i skivene kan komme ganske fort tror jeg. Hadde nesten nye bremser på min Audi 80 en gang. Ble litt "aktiv" kjøring en dag, og vips så var det litt vibrasjoner fremme der ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2006 Dette med kast i skivene kan komme ganske fort tror jeg. Hadde nesten nye bremser på min Audi 80 en gang. Ble litt "aktiv" kjøring en dag, og vips så var det litt vibrasjoner fremme der ja:) Slark i endeledd kan også være en mulig grunn. takker begge to, skal inn på møller en dag og høre med de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...