#1 Skrevet Oktober 6, 2006 Da jeg kjører jeg til Tromsø imorgen, kjører jeg innom Ålesund å skal være der til Søndag rundt 12. Hadde vært artig om vi kunne møtes iløpet av Lørdagskvelden. Gi beskjed visst det passer for dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2006 Da jeg kjører jeg til Tromsø imorgen, kjører jeg innom Ålesund å skal være der til Søndag rundt 12. Hadde vært artig om vi kunne møtes iløpet av Lørdagskvelden. Gi beskjed visst det passer for dere! Det skal nok kunne ordnes......men tror du kan glemme å kjøre klokka 12 på søndag hvis det blir noen brune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2006 Dere må jo gjærne sponse Jørgen med bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2006 hehe sant nok. Men blir ingen drikking, tenkte vi kunne møtes med bilene:) Skal på noe familie stuff også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2006 Shell i vegsund er sikkert noen jeg blir der nok ikke da det er dårlig med fastland i nærheten eller snakk med alek urke om en liten visit på lundalracing sine lokaler.. der er som regel folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2006 Meg treffer du på 92 21 63 63 Jørgen Har du familie her i byen eller bare slekt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2006 Halve familien pluss min mor kommer herifra. Så har vært her en go del ganger:) Tenkte vi kunne møtes en liten tur etter fotball kampen. Kan ringe deg etter kampen. Vi kan vel møtes på Moa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2006 Halve familien pluss min mor kommer herifra. Så har vært her en go del ganger:) Tenkte vi kunne møtes en liten tur etter fotball kampen. Kan ringe deg etter kampen. Vi kan vel møtes på Moa?? Kamp ?? Usj....hehe. Shell Vegsund er plassen å møtes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2006 Når skal vi møtes? Og hvor er det? Er det med brua? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2006 Da kjører jeg meg en liten tur mot vegsund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2006 Fikk ikke noe tlf jeg.........hehe traff du på noen eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...