#26 Skrevet Oktober 21, 2006 Turen Fra Brønnøysund til KRB Trading tilbake til Brønnøysund.. tok ca 26tima totalt.... Eller bilen har stått med tenninga på så lenge... og bilen fjuska ca 5min totalt på hele turen.. stort sett når v i stoppa for å spise og div sånnt.. på tomgang altså..... hmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 27, 2007 Fant endelig feilen, tror jeg.. men i hvertfall en feil. på fjuskinga!! er det mulig at dette kan ha ødelakt noe mer? tror kanskje det har vært kortslutning mellom pluss og minus en eller annen gang men det er ikke sikkert... ledningen var helt løst når jeg åpnet kontakten, den har vært åpnet før så derfor måtte jeg også.. og der spratt ledninga ut av kontakt-klipa.. så jeg lodda på igjenn.. men det ble ikke helt bra allikavell, tror loddinga mi gikk opp igjenn når jeg satte sammen skit'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 2, 2007 Takk for hjelpa da gutter! Noen som har peiling?!?! Monterte nye (brukte, skulle funke i følge selger) coiler nå nettopp, men ble ikke noe bedre, reiv a batteriet å venter nå litt så skal jeg ut å sjekk om han har glemt hva som feiler... Ingen som vet om sluttsteget/tenningsmodul (lr hva det måtte hete) ryker hvis plussen fra tenningsmodulen til coile'n ligger, å gnisser mot gods/dårli kontakt til kontaktpunktet på coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2007 joda.. enda en takk.. har funnet ut at det er tenningsmodulene som er gådd.. begge to faktisk... når jeg holder gassen på eks 2000rpm så daler turtallet opp og ned ca 500rpm... og nå hakker den litt i tillegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 3, 2007 Den kontaken du mener på har vært av på coil er ikke en kontakt til å ta av, så det er så På min røk det netopp en coil, men da røk sikringen til ECU, trodde den skulle ryke før tenningsmodulen/e røk men, har du fått nye moduler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 3, 2007 Den kontaken du mener på har vært av på coil er ikke en kontakt til å ta av, så det er så På min røk det netopp en coil, men da røk sikringen til ECU, trodde den skulle ryke før tenningsmodulen/e røk men, har du fått nye moduler? stemmer.. har vært en eller annen jokkmokk inni der før og åpnet, så derfor måtte jeg og åpne.. å da hadde det vært dårlig kontakt og varmgang inni der så jeg lodda i hopigjenn og det fungerte så som så.. nye tenningsmoduler er på tur fra tromsø i dag håper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 3, 2007 Tenningsmodulene er på vei. Var innom posten for 5 minutter siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...