Bergen: Kjøp av vinterdekk med felg, Men hvor?

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen som vet hvor man kan få noen gode tilbud på felgpakker i bergen?

felgene skal ikke være noe fancy.

skal være 15" eller 16" med noen greie piggfri dekk

felgene skal bare være såpass at man ikke brekker seg når man ser de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimeligste dekk\felg butikken her i Bergen er vel Dekkcompaniet på Kokstad...

Daglig leder viste meg en liste over alle dekk\felg butikkene i Norge og da var det kun Sharif som var billigere... Jeg har handlet på Dekkcompaniet mange ganger og han har vært desidert billigst hver gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset, da skal jeg ta meg en tur opp dit.

var innom bergen dekk i loddefjord de skulle ha 6500 for 15" felger med piggfrie dekk.

dekka var ikke de beste, men heller ikke de dårligste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset, da skal jeg ta meg en tur opp dit.

var innom bergen dekk i loddefjord de skulle ha 6500 for 15" felger med piggfrie dekk.

dekka var ikke de beste, men heller ikke de dårligste.

Ta deg en tur til johslunde dekk og hør, kom med konkrete tilbud i fra andre så pleier han å være flink på å matche dem + litt til. Bare å ta deg litt tid å prute med enten bjarne el han andre (espen?) så blir dere nok enig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tores auto i fyllingsdalen pleier vel også å være billige

Bare husk å holde dere unna dekk og felg i kanalveien. garantert ikke billigst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dekk og felg vet jeg er dyre, de skal ikke besøkes.

hvor ligger johslunde dekk da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dekk og felg vet jeg er dyre, de skal ikke besøkes.

hvor ligger johslunde dekk da?

De ligger rett bortenfor..

om du kommer fra fjøsangerveien mot byen. så tar du ned til høyre i første rundkjøring, da er de de første du kommer til på høyre side.. MB auto ligger på venstre side da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo mange forhandlere som sender fraktfritt over hele landet. Har akkurat bestillt fra Eiker Motorshop. 4 felger med Continental Viking Contact 3 til 5998,- Da får jeg de hjem på døra.. Dette er dekk i str 185/65-15. Samme pris for 195/65-15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de felgene der hadde vært greie og ha, bare at de var for 4 bolter ikke 5 + jeg vil ha piggfrie siden jeg quattro og kjører i bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de felgene der hadde vært greie og ha, bare at de var for 4 bolter ikke 5 + jeg vil ha piggfrie siden jeg quattro og kjører i bergen.

Tror du misforstod litt.. Prøvde ikke å selge de felgene jeg har lagt ut for salg til deg. Vet at de ikke passer til din bil..

Men jeg prøvde å si at du kan kjøpe felger og dekk fra http://www.eiker.com til 5998,- for 4 felger med 4 piggfrie Continental dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.