#26 Skrevet Juli 13, 2004 hehe... bakhjulsopphenget på denne kommer vel fra golf V, dvs uavhengig oppheng med seperat demper og fjær ikke noe multiknirk her i gården 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Meget pent! Samboern min mener at neste bil bør bli en slik. Blir ikke bilen litt lavere etterhvert som KW settet "setter" seg? joda, bilen har satt seg etter bildene ble tatt, begynner å bli bra.. jeg bør jo også tenke på at dette er en bruksbil, og ikke noe jeg tar ut på klubbtreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 13, 2004 Hva komm senke settet på Hentet ut min nye Touran i dag. Var litt høyere enn det jeg hadde tenkt meg selv med sport understell. Venter på 18 " felgene mine enda,men de er forsinket så jeg får vente i spenning. Når det gjelder sport understellet på bilen, er det noen som vet om det er bare fjærer som er forskjellen eller er det også andre dempere på dette settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 14, 2004 Opprinnelig postet av Reidar Valde Hva komm senke settet på Hentet ut min nye Touran i dag. Var litt høyere enn det jeg hadde tenkt meg selv med sport understell. Venter på 18 " felgene mine enda,men de er forsinket så jeg får vente i spenning. Når det gjelder sport understellet på bilen, er det noen som vet om det er bare fjærer som er forskjellen eller er det også andre dempere på dette settet? gratulerer med ny flott bil regner med at det er litt andre dempere på sportsunderstellet ja (uten at jeg vet dette 100%) jeg fikk hele knyttneven mellom hjulbue og dekk med sportsunderstellet på min så jeg kunne bare spart meg de 2k (and some) jeg kjøpte KW settet mitt hos NBS og totalt kom det på rett over 9k med frakt (har aldri angret et sekund på det) selv om det er variant 1 syns jeg bilen er helt perfekt i hardhet, og turen over heia til kristiansand går som på skinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 14, 2004 Ja det er litt irriterende det med sportunderstellet,ja. Står 20 mm i brosjyra og 15 mm på MVERK som Møller bestiller bilen på. Men er meget fin å kjøre med det da. Må nok vurdere ett sånt KW sett jeg også,har også tittet litt på Eibach sitt justerbare sett. Bilen din vart i vertfall meget fin med litt mindre luft mellom gummi og skjermkant. Hvor store felger har på bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 15, 2004 Opprinnelig postet av Reidar Valde Hvor store felger har på bilen din? 8x18 et50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...