#1 Skrevet Oktober 7, 2006 Ja, jeg vet at det finnes et eget kjøp/salg her på forumet, men jeg sjanser på å poste her for jeg vil ha tak i noe lokalt, på Agder. Stålfelger burde være så billig at jeg ikke ønsker å koste på frakt fra "andre kanten av landet". Telemark er forøvrig også aktuelt... Derfor, jeg trenger 4 stykk 14" stålfelger med boltsirkel 4x100 til min Audi 80. Piggdekk har jeg, og orginale kapsler også, så jeg trenger bare 4 felger. De kan godt være smårustne, bare de ikke er skjeve. Noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2006 hei Per. har stålfelger til deg.. se pm har også noe annet småting liggende til type89 (b3) øyelokk, org rill, h4 lykter plast til å ha inni fanger forran, org bakfanger og noen 17" bare sånn til info om noen i lokallaget skulle trenge noe av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis felgene har stått på en B3 så er de 4x108, og de kan jeg nok ikke bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2006 Virkelig ingen som har? Det begynner å haste litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2006 Har bare som 13"... de kan godt forsvinne hvis det er av interesse dog... men da passer vel ikke kapslene dine. de er vel også kanskje mer enn "litt" rustet. men rette skal de være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2006 Har noen 13" selv, men som du sier, de passer ikke. Kapslene er ikke de viktigste, men jeg har et sett prima piggdekk i 14", så derfor trenger jeg bare felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2006 Ja, jeg vet at det finnes et eget kjøp/salg her på forumet, men jeg sjanser på å poste her for jeg vil ha tak i noe lokalt, på Agder. Stålfelger burde være så billig at jeg ikke ønsker å koste på frakt fra "andre kanten av landet". Telemark er forøvrig også aktuelt... Derfor, jeg trenger 4 stykk 14" stålfelger med boltsirkel 4x100 til min Audi 80. Piggdekk har jeg, og orginale kapsler også, så jeg trenger bare 4 felger. De kan godt være smårustne, bare de ikke er skjeve. Noen som kan hjelpe meg? Hei! Kan du bruke stålfelger fra golf 3?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2006 Har du sjekka med Bilomsetninga eller hos Bjarne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2006 Har ikke sjekket med Bjarne nei. Bilomsetningen er jeg veldig ofte innom (senest i går) og de er støvsugd for slike felger Gustav i Kvinesdal har felger, men det er for langt å kjøre. Dvs. at jeg ikke har tid til å kjøre dit, det er ikke kilometerne som er for langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2006 Kan kanskje få lev noen til deg på lørdag om det er intersant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2006 Takker, men nå har jeg fått ordnet meg felger allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2006 Takker, men nå har jeg fått ordnet meg felger allerede. Den er go den da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...