#1 Skrevet Oktober 7, 2006 Fant plutselig dette bildet... Noen som veit om dette er en virkelig bil, eller no hjemme mekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2006 Lite pent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2006 Fant plutselig dette bildet... Noen som veit om dette er en virkelig bil, eller no hjemme mekk?? Ingen av delene egentlig. Det er en ombygging av et tysk firma som het Artz. De bygde mye rart på tidlig 80-tall, inkludert den du ser her. De bygde også en stasjonsvogn av Audi 200 (Type 43) hvor de brukte bakenden fra Passat B2 for å få det hele til å henge sammen. Artz bygde også den etterhvert velkjente Golf 928S Her er enda et par bilder av Urquattro i stasjonsvogn-utførelse Mere om disse og andre rare ombygginger kan dere lese på http://www.audistory.com/ under emnet "Special" Og hvis noen lurer, ja, jeg skulle gjerne kjørt rundt i en av disse "Avantene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2006 Og hvis noen lurer, ja, jeg skulle gjerne kjørt rundt i en av disse "Avantene" Helt enig med deg Per, skulle gjerne kjørt en sånn "avant".... Syns den var litt rå jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2006 den første ur avanten der var jo stieke tøff!!! hadde vært noe å hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...