Anbefalte innlegg

Når A4 min har fått stått ei stund (det vil da si noen timer 5-6 timer og oppover). Så vibrer det no gæli når jeg kjører!!!!

Det gir seg etter et par kilometer, men læll a gut........

Hva kan være årsaken til dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vibrere ? fortell litt nærmere.. prøv og lokaliser "vibreringen" etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Antonsen

Når A4 min har fått stått ei stund (det vil da si noen timer 5-6 timer og oppover). Så vibrer det no gæli når jeg kjører!!!!

Det gir seg etter et par kilometer, men læll a gut........

Hva kan være årsaken til dette??

 

Har samme problemet selv..En vibrerende lyd som kommer når jeg starter bilen og når den står på tomgang vibreringen gir seg etter et par hundre meter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjent det samme selv, det er dekkene som får "flat spots", dvs de blir litt flate når du står parkert og runder seg ut når du kjører. De dekkene jeg kjente det på selv var noen Tyfoon dekk, og jeg oppdaget det da de var helt nye, så jeg fikk byttet til et annet merke som ikke har samme problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og tror nok greia er dekka, for vibben oppstår ikke før jeg begynner å kjøre. Det kommer ifra hjulområdet et sted.

Men er det mulig altså, at dekka rett og slett blir urunde når dem får stått ei stund?? FY!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.