Anbefalte innlegg

Noen her som har kjøpt felgpakke hos sharif?

hørt at noen som ikke har fått reklamert på ødelagte felger de har fått og at noen av ASA felgene hans flasser ved vask med høytrykkspyler..erfaringer?

Var også en som hadde fått felg i bulk med, så skulle han bytte men det gikk ikke...ikke mot kvitering engang..de var ikke sa på bilen engang..??:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reklamerte på noen A8-felger jeg fikk fra de, som kom fram med merker i overflaten (bølge-pappen som lå mellom felgene under frakt hadde gnisset mot overflaten..), og jeg fikk etterhvert nye felger. Frakt selskapet endte da opp med å dekke dette så vidt jeg vet, så det ble jo ingen kostnad for Sharif og co. Ordnet seg i hvertfall etterhvert, etter litt styr :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke stor tilhenger av de merkene som han selger. liker merker som jeg vet tåler det de skal tåle. som OZ, TSW og slike men de koster jo noe mere. men du vet jo da at man får det beste, og det man betaler for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også hørt at ASA felger ikke tåler all verden:o

Felger og understell er noe som er lurt å bruke litt penger på når man først kjøper, d er hvertfall min mening.

BBS duger også veldig bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey ja tenkte å bestille felg pakke der til sommere'n men tenker mer å mer på BBS 2 delte!: smil :

Noen som vet om noen tøffe BBS felger til A4?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.