#1 Skrevet Oktober 7, 2006 Veit ikkje om den her har vore posta før men eg prøve å post alikavel. Faen kor rått det her e altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2006 RÅÅÅTTT!!!Synes jeg så en meget pen polo, tilhørende Runar Jensen i begynnelsen av filmen og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2006 Har sett det mange ganger før, men du verden så rått!!!!!!! Jeg begynner nesten å grine hver gang jeg ser S1. Og det at jeg ikke fikk sett den live, må da være det jeg angrer mest på i mitt liv!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2006 Noen som veit om den er mulig for laste ned et sted? Hadde vert digg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2006 Fy faen... Tenk at den forsvant til sverige... Ahhh.. Den er så ekstrem ekstrem ekstrem!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2006 Noen som veit om den er mulig for laste ned et sted? Hadde vert digg!!! Du har en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2006 Fy skamme seg for et udyr! En skam at den ikke er i Norge lengre. Men hva kan Leif Nilsen tatt for et slikt dyr da? 1million? La oss si 1 000 000,- Så vi her er ca 4500medlemmer 1 000 000 ---------- 4 500 ---------- 222,222 kr. pr medlem. Så kunne den blitt eid av klubben og putta i et glassmuseum:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2006 Fy skamme seg for et udyr! En skam at den ikke er i Norge lengre. Men hva kan Leif Nilsen tatt for et slikt dyr da? 1million? La oss si 1 000 000,- Så vi her er ca 4500medlemmer 1 000 000 ---------- 4 500 ---------- 222,222 kr. pr medlem. Så kunne den blitt eid av klubben og putta i et glassmuseum:D Ja why not, hadde vert nå det jah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2006 Har sett det mange ganger før, men du verden så rått!!!!!!! Jeg begynner nesten å grine hver gang jeg ser S1. Og det at jeg ikke fikk sett den live, må da være det jeg angrer mest på i mitt liv!!!! Fikk bender hver jeg så den bilen der live. Var enda bedre når jeg fikk sitte på en runde på Sigdal for noen år siden. Råeste bil jeg har satt på med............den spant samma pokker hva gir Leif putta på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2006 Fikk bender hver jeg så den bilen der live. Var enda bedre når jeg fikk sitte på en runde på Sigdal for noen år siden. Råeste bil jeg har satt på med............den spant samma pokker hva gir Leif putta på Gni salt i såret du..... Neida.....misunner deg kraftig, som fikk sitte på. Min aller største drøm er å komme til fabrikken i tyskland og se alt live: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2006 Fy faen... Tenk at den forsvant til sverige... Ahhh.. Den er så ekstrem ekstrem ekstrem!! Åsså Leif som solgte den for å kjøpe FÅRD da........ Vel vel......hans bil å hans penger da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2006 Gni salt i såret du..... Neida.....misunner deg kraftig, som fikk sitte på. Min aller største drøm er å komme til fabrikken i tyskland og se alt live: rock : skulle vært der på 25 års jubileumet da, dem kjørte pikes peak, imsa gto, a2 osv... og 9/10 gjenværende sport quattro var der tror jeg. så slik ut iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2006 og 9/10 gjenværende sport quattro var der tror jeg. så slik ut iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2006 på 25års jubileumet. ingolstadt, 9 av 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2006 Sportquattro S1 mener du vel ?? Håper virkelig det er igjen fler enn 10 sportquattroer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 25, 2006 Sportquattro S1 mener du vel ?? Håper virkelig det er igjen fler enn 10 sportquattroer har aldri ment det var 10 sport quattro igjen, men forholdet liksom, si det er 100stk igjen, og da blir det da ca 90 som var der, skjønner du hva jeg mener nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 25, 2006 ja, dette er vel filma under en sånn superstage som bladet drive hadde for noen år siden mener jeg å huske.(tror det var drive som hadde det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 25, 2006 har aldri ment det var 10 sport quattro igjen, men forholdet liksom, si det er 100stk igjen, og da blir det da ca 90 som var der, skjønner du hva jeg mener nå? 90% for å si det enkelt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 25, 2006 Tror nok Leif fikk litt mer en 1 mill for bilen sin, ikke at jeg vet det, men det hadde i så fall vært nærmest et kupp Si 2 mill da, så 444,44kr pr medlem, hadde fremdeles vært med jeg Han solgte den jo også pga. deletilgangen var rimelig dårlig, og det kan jeg godt skjønne sånn som han bruker bila sine. Både kostbart og vanskelig å finne deler til en S1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 25, 2006 Mener jeg leste en gang at Audi fortsatt produserer deler i små mengder til slike biler. Har de ikke et eget verksted på fabrikken som resturerer slike klassikere også? Mulig jeg er helt på vidda nå men...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 25, 2006 Sportquattro S1 mener du vel ?? Håper virkelig det er igjen fler enn 10 sportquattroer I ein video som disse gutta lagde, syns eg det sto at den leif hadde var 1 av 18 gjenværende. kan ta feil, men kan også ver rett? http://www.audisentrum.no/artikler/autofil3.jpg såg litt her, og såg at den var nr 12 av 20 produserte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 27, 2006 S1 = hadde aldri kjøpt meg en "one in a million" Ford til fordel for en legendarisk bil ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 27, 2006 I ein video som disse gutta lagde, syns eg det sto at den leif hadde var 1 av 18 gjenværende.kan ta feil, men kan også ver rett? http://www.audisentrum.no/artikler/autofil3.jpg såg litt her, og såg at den var nr 12 av 20 produserte http://audis1.no.sapo.pt/20carsonly.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 28, 2006 Mener jeg leste en gang at Audi fortsatt produserer deler i små mengder til slike biler. Har de ikke et eget verksted på fabrikken som resturerer slike klassikere også? Mulig jeg er helt på vidda nå men...... De lager noen av delene til Sport Quattro gatebil, men meget vanskjelig å få tak i deler til rallybiler. Noen av delene ble jo kun produsert til et løp osv. Så her fins det nok mye rart. Så det sto stort parti med Audi Sport gr. B deler på nettet til salgs for noen millioner. Hadde vært gromt og hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 10, 2006 Har vel forsåvidt filmklippet tilgjengelig jeg og nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...