Hvor kjøper jeg Sachs clutch eller andre "racing" clutcher..?

Anbefalte innlegg

Lurer som sagt på hvor jeg får tak i sachs clutch snarest mulig.. kan være åpen for andre forslag også.. må tåle opp til 300hk...

 

Håper på rask respons:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp bestilt Sachs Raceclutch hos Egil på ES Tuning :-)

Tåler opp i overkant av 600Nm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kontakter Paul Guillen her på forumet så skaffer han rimelig fra 034efi.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde volvoen bestilte jeg fra kgtrimning.com poste restante til strømstad. Uten moms og tull... Ser de har bare til volvo, men mulig de kan skaffe til din også. Sachs clutchene de hadde der var billige, men de skulle tåle mer enn de fra mekonomen. Delenumrene var også ulike. Var noen spesialgreier som ikke stod i standardkatalogen til sachs.

 

Mulig det går an å kontakte dem og høre om de får tak i til audi også, eller om det finnes andre lignende firmaer i sverige hvor du kan bestille til grensa og hente selv. Sparer en del kr på det...

 

Ellers kan du snakke med krbtrading.no , tror de har peiling på audi også. Mener de bestiller fra kgtrimning.com til volvo ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til estuning i trondheim:):) Takk for hjelp og gode tips;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt jeg :)

 

Må ha en vassere clutch...

 

Motoren er en MC (10vT) og jeg satser først på 250 til 400 HK, men det kan jo fort bli mer...

 

Noen som har direkte link til noen som har kit som passer på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.