#1 Skrevet Oktober 8, 2006 Bestilte meg ett justerbart viskerrele til A4'en for en rimelig god stund siden. Skulle nå få dette på plass, men i følge katalogen skal dette stå i posisjon 5. Nå er det to relebrett i bilen min, men der det egentlig skulle stå, så var det ingenting tilknyttet.. Posisjon 5 var tom. Og på det andre brettet sto det ett dobbeltrele som visstnok styrer alt av lys på bilen.. I tillegg har jeg hatt ett problem med at den elektriske kjølevifta på bilen går 24/7. Har prøvd å nappe ut termoføleren på radiatoren uten at det hjalp.. Så da kan det være releet som henger, tenkte både jeg og Møller.. Men den gang ei, leita litt igjen i katalogen, men fant ikke noe rele for kjølevifte.. Så da begynte vi med litt "prøv og sjekk", og fant ut at når vi dro ut releet som står i posisjon 1 stoppa kjølevifta. Men det gjorde jaggu vindusviskerne og klimaanlegget også! Så nå skjønner jeg i hvertfall ingenting.. Styrer dette releet en hel haug med funksjoner da? Og hvor skal jeg i såfall gjøre av releet med justerbar viskerinterval, når jeg ikke en gang har ett eget rele for viskere.. (Og ja, jeg sjekka om det passa i posisjon 1 ) Og kan det hende at det kun er "kjølevifte-funksjonen" som henger i dette relet, mens alt annet fungerer? Det høres nå litt merkelig ut også.. Tenkte til nød jeg kunne dra ut sikringen til kjølevifta, sånn at jeg slapp og kjøre med kald motor. Men nok en gang, nei.. I sikringsholder nr 42 så står det hverken sikring eller innmat! Trenger litt råd og hjelp her folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...