Blinkende ryggelys Golf II, -86 modell (+ skiltlys)....?

Anbefalte innlegg

Som sagt så blinker ryggelyset under rygging. Det er dårlig kontakt et sted...men hvor?

Sitter det bryter til ryggelyset på girkassa..??

 

Skiltlyset har også dårlig kontakt, men det er vel helst ledningene ved hengslene som har et brudd...??

 

Eg takkar for svar..:)

 

Mvh Jon-Chr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så blinker ryggelyset under rygging. Det er dårlig kontakt et sted...men hvor?

Sitter det bryter til ryggelyset på girkassa..??

 

Skiltlyset har også dårlig kontakt, men det er vel helst ledningene ved hengslene som har et brudd...??

 

Eg takkar for svar..:)

 

Mvh Jon-Chr.

 

 

Sitter en bryter på girkassa ja.. Omtrent i område der speedometerwaieren går ned.. Med 2 kabelsko inn på.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter en bryter på girkassa ja.. Omtrent i område der speedometerwaieren går ned.. Med 2 kabelsko inn på.. :)

 

Skal ut og titte snart. Setene passa fint forresten, med høydereg på førersete og greier..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene til bryteren satt dårlig så jeg klemte kabelskoene litt sammen, så det ble god kontakt.....og da lyste ryggelysene KONSTANT, uavhengig av om man er i 1. 2. osv og revers...: haha :

 

Er vel bryteren som har tatt kvelden da sikkert...???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.