#1 Skrevet Oktober 8, 2006 Sitter å leser litt i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28667 Tenker litt på MICHELIN X-ICE 225/40R18 Q92 XL PIGGFRI. Noen som vet om tilsvarende dimensjoner i andre merker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2006 Vet ikke hva Thomas kom frem til til slutt med mailen han sendte til Solberg Dekk, men før virket det hvertfall som legg til 50%av prisen og gi 40%rabatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2006 Hei sann! Jeg skal på møte hos Solberg dekk snart men tiden strekker ikke til i og gjøre ALT hele tiden. Ting kommer jeg tilbake til når jeg har vært hos dem. Men si at du er medlem så får du rabatter hos dem men det er varierende. Så mitt beste tips enn så lenge er at du spørr litt rundt! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2006 Okey, takk for d:) For bare vente litt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...