#1 Skrevet Oktober 9, 2006 Noen her inne som har peiling på hva disse felgene kan være verd? 9x17 boltsirkel 4x100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2006 Står det ikke Dezent på senterkoppen? Men uavhengig om det er RH eller Dezent så ville jeg tippe noe slikt går for 5-6000 brukt dersom de er i tilnærmet strøken stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2006 Du veit hva jeg er interessert i hvis du skulle komme på og selge dem i "deler"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2006 Du veit hva jeg er interessert i hvis du skulle komme på og selge dem i "deler"... Hehe... stemme det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2006 Står det ikke Dezent på senterkoppen? Men uavhengig om det er RH eller Dezent så ville jeg tippe noe slikt går for 5-6000 brukt dersom de er i tilnærmet strøken stand. Står Dezent i senterkoppen, men det er RH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2006 De der er nok ikke verd noe, kan godt hente de så slipper du å styre for å bli kvitt de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...