#26 Skrevet Oktober 12, 2006 Trist at Daniels har flyttet i grunn. Gamle sjappen låg rett utenfor døren her:) Seig rett innom med rallyen tirsdag,men ingen fjes jeg kjenner,så snek meg pent ut igjen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 12, 2006 Trist at Daniels har flyttet i grunn. Gamle sjappen låg rett utenfor døren her:) Seig rett innom med rallyen tirsdag,men ingen fjes jeg kjenner,så snek meg pent ut igjen: rolleyes Ja vi så deg og bilen vi. Du må jo bare komme innom da?? Skal være snille med deg vi..... Håper du gjør dette neste gang. Og den rallye`n din så frekt lav ut da!! KONGE!! PS: Andreas neste gang blir du også med for litt kjøtt på kroppen. HAHA TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 16, 2006 PS: Andreas neste gang blir du også med for litt kjøtt på kroppen. Bare vent til pub-kvelden du:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...