Erfaring med Toyo piggfritt?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med TOYO vinterdekk? Litt skeptisk, har veldig god erfaring med sommerdekk, men litt mer usikker på vinterdekkene.

Noen som har sett noen tester, eller hørt noe om toyo som vinterdekk leverandør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde toyo piggfrie vinterdekk i fjor vinter..var veldig fornøyd med de!

tror de het toyo observe garit ht eller noe..kjempegode dekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min mors mercedes hadde slike dekk.. meget gode dekk..

men hun må ha pigger for at hun skal føle seg trygg så når min far kjøpte seg slk så fikk hun nye toyo med pigger mens han tok over de gamle.. så toyo lager bra vinterdekk.

Satt meg aldri fast hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyo kommer dårlig ut i alle tester jeg har sett. Hvis du ikke får de extremt billig så kjøp noe annet mener nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du eksempel på de testene? Har ikke sett noen. Får de greit billig, men får også nokian rsi ganske rimelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du eksempel på de testene? Har ikke sett noen. Får de greit billig, men får også nokian rsi ganske rimelig...

Ja det var det da. Husker ikke helt hvor jeg leste det . Leser flere bilblader + internett så å finne den testen blir ikke lett. Toyo reklamerte for noen år siden med dette " nøttedekket " , men ifg. tester så var ikke dekket av de beste for å si det sånn. Får du RSI til en bra pris så kjøp. Tror de fleste her på forumet er enig .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett at det har fått bra karakterer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt div. dekkmerker med en del år med lappen. Kan se tilbake på flere vintre å anbefale dekkmerker som er laget for Nordiske forhold. (Dvs Nordiske merker) har selv kjøpt Nokian RSi til min Passat å de har jeg bra tro på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nokian Rsi på min forrige bil. Et utrolig bra vinterdekk ! Anbefales på det sterkeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyo snowproxxes på min, gode dreneringsegenskaper og god på snø, fremdriften er no uansett upåklagelig med quattro men har ikke reagert på at de har sviktet på noe punkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo 4x4 jeg også, men ser ut som jeg går for nokian, eller muligens også continental, de andre som vant testen i motor... Takk for alle innspill!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.