Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål angående eventuell Lånketreff neste år! Skulle egentlig spurt om det på det nevnte årsmøte, men! Vil gjerne at folk som ser dette gir beskjed om de ønsker at vi skal ha noe Lånketreff eller ikke neste år. Snakk med andre medlemmer også for å høre hva de mener, slik at vi får et skikkelig svar fra alle. Nærmere Desember skulle være en grei tidsfrist å komme med innspill. Husk at det er mulig å slå sammen treffet med flere lag. Please say your mening!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ha vere trivelig med et lånke treff at.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat overveldende respons.. :)

Jeg mener at vi bør ha ett eller annet form for treff neste år, men er åpen for andre alternativer enn lånke, egentlig. Dette fordi lånke koster en god del penger å leie, og det virker ikke som det er så alt for mange som er interessert i banekjøring her. Alternativet er jo å slå treffet sammen med en annen bilklubb av noe slag, porche-klubben vel vært samarbeids-partner før? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat overveldende respons.. :)

Jeg mener at vi bør ha ett eller annet form for treff neste år, men er åpen for andre alternativer enn lånke, egentlig. Dette fordi lånke koster en god del penger å leie, og det virker ikke som det er så alt for mange som er interessert i banekjøring her. Alternativet er jo å slå treffet sammen med en annen bilklubb av noe slag, porche-klubben vel vært samarbeids-partner før? :)

Det er sant som du sier. Det er blitt tatt opp akkurat det du fremmer her før, men som sagt så er det mye bedre at det møtes en gjeng for å diskuterer saken for så å ta tak i det vi blir enige om. Jeg kommer til å snakke med medlemmer under treffene våre og utenom treffdag for å få med flest mulig på dette møtet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulighet for å ha leid banen om vinteren da???

Har hvertfall artig for alle gutta med quattro å fått lekt seg litt, uten å være redd for onkel blå skal dukke opp å sette en stopper for morroa...

Kanskje det er mulighet for å få leid banen litt billigere å siden det er"utenfor sesongen"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt noe snakk om at det ikke er så populært å leie ut om vintern..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi i nord er med på å samarbeide......hvis dere vil da?

hadde jo vært rått med et vinter treff på lånke da: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånketreff på vintern er uaktuelt fordi de ikke vil brøyte frem til banen, og fordi snøen ikke vil legge seg noe særlig på selve banen. Visstnok fordi banen er bygd på en gammel søppelfylling så bakken aldri vil bli kald. Men vi har jo glattkjøringsbanen på orkanger til dette formålet.. :)

Ang lånke mener jeg som sagt at det må være en interesse for banekjøring, eller ser jeg ikke noe poeng i å avholde det der. Så folket må på en måte si sin mening. For min egen del synes jeg en tur på lånkebanen uten Sirævvaer, tvåførtier og annet skrot som ligger sideveis på utbrukte vinterdekk kunne vært moro.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånketreff på vintern er uaktuelt fordi de ikke vil brøyte frem til banen, og fordi snøen ikke vil legge seg noe særlig på selve banen. Visstnok fordi banen er bygd på en gammel søppelfylling så bakken aldri vil bli kald. Men vi har jo glattkjøringsbanen på orkanger til dette formålet.. :)

Ang lånke mener jeg som sagt at det må være en interesse for banekjøring, eller ser jeg ikke noe poeng i å avholde det der. Så folket må på en måte si sin mening. For min egen del synes jeg en tur på lånkebanen uten Sirævvaer, tvåførtier og annet skrot som ligger sideveis på utbrukte vinterdekk kunne vært moro.. : rock :

For min del er det aaltfor ujevnt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle nok alltis ha kommet oss frem til banen om det hadde vært ubrøyta: smil :

Men hvis snøen ikke ligger på banen så: bh :

følger med videre utover, blir med på et vinter treff sammen med dere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må da klar å sop sammen nå gubb og arranger treff!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å få med de fra nordom korgen også, da?

Fått til et midt-norsk treff? Kanskje avdeling møre(er de delt opp i nord og sør?) også?

Da kunne det jo kommet en del folk og biler, og de fleste fra møre og opp til vertfall mo i rana kan glatt kjøre en tur til steinkjer eller noe rundt der(om det ikke blir krav om at vi skal ha banekjøring, da). Fått lånt/leid en stor og flott parkeringsplass hvor vi syntes godt for nysgjerrige, hvor vi vertfall fikk prata bil, piss, shining og div stæsj..

bare en tanke, for for meg er ikke den banekjøringa det store trekket i seg selv, men det sier seg vel på en måte selv når en kjører rundt i et flak som det jeg har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Jann Gunnar egentlig mente med denne tråden var vel å lodde stemmningen tror jeg..:)

Alt kan gjennomføres, men det er ikke noe vits dersom ingen fra lokallaget er interessert i å delta i, eller gjennomføre det. Mitt intrykk er at interessen for ett treff er tilstede, men har ikke sett så alt for mange som er så ivrige på banekjøring. Stemmer dette?

Hvis så er tilfelle er det ikke noe poeng i å avholde det på lånke heller, da kan vi like greit ta ett rent utstillingstreff som vi avholdte på møller i sommer. :) Treff blir det vel, men spørsmålet er hva folket vil ha, banetreff eller utstillingstreff. Synspunkter på dette er kjempefint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del er det jo bare å møte andre likesinnede og se på biler og prate som gjelder, hadde jo vært gøy med et banetreff men da må det jo være på en bane som det går an å kjøre på uten å ruinere både forstilling og div, andre saker. men er åpen for det meste

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært kult å fått til et "snøtreff" i trondheimsområdet ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at dere engasjerer dere i diskusjonen! Er enig i at kjøring på Lånke kan være en ganske hard påkjenning på bilene. Så jeg håper egentlig at de fleste er fornøyd med et treff, lignende med det vi hadde på Møller. Da legger jeg ut på forum at vi tar en større samling, innomhus nermere jul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.