#1 Skrevet Oktober 9, 2006 Autopower gjentar suksessen fra i år og arrangerer isbanetreff 13-14. januar 2007. Kjøringen begynner 09.00 på lørdag og det er derfor mulig og overnatte fra fredag. Mer informasjon kommer på http://www.autopower.no rett etter høstferien. Noen av oss har allerede bestilt plass...og det er ikke mange plasser igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2006 Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2006 Hos Hebbe i Sigdal mener jeg det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2006 Autopower gjentar suksessen fra i år og arrangerer isbanetreff 13-14. januar 2007. Kjøringen begynner 09.00 på lørdag og det er derfor mulig og overnatte fra fredag. Mer informasjon kommer på http://www.autopower.no rett etter høstferien. Noen av oss har allerede bestilt plass...og det er ikke mange plasser igjen... finnes det noe mere info om dette? finner ikke noe jeg. Er litt dumt å komme med info etter høsteferien hvis det allerede snart er fullt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2006 Dette treffet er hos Hebbes ja, og det er vel "felleshotellet" på Eggedal Borgerstue som er fullt/nesten fullt, ikke plassen på isen. På isen tror jeg ikke det er noen begrensninger. I år var det i overkant av 40 biler der, og det var god plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2006 finnes det noe mere info om dette? finner ikke noe jeg.Er litt dumt å komme med info etter høsteferien hvis det allerede snart er fullt Per har allerede svart, men jeg gjør det også...det er overnattingen som begynner å nærme seg fullt så vidt jeg forstod. Skulle spesifisert det, beklager. Plassen på isen er mer enn stor nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2006 Vil bare minne om dette treffet for de som har tenkt seg oppover...eller nedover... Oppdatert informasjon på Autopowers hjemmesider under nyheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2006 hei. har sendt mail dit men har ikke fått noe svar? sondre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2006 Vil bare minne om dette treffet for de som har tenkt seg oppover...eller nedover... Oppdatert informasjon på Autopowers hjemmesider under nyheter. Dette er spikra. Nye bærekuler er kjøpt inn til 80Q'en. Det trengs etter at det gikk litt vel hardt for seg siste helga vi var på Hebbes. Gleder meg allerede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2006 Dette er spikra. Nye bærekuler er kjøpt inn til 80Q'en. Det trengs etter at det gikk litt vel hardt for seg siste helga vi var på Hebbes. Gleder meg allerede:) Ypperlig...vi gleder oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2006 da var alt i orden for meg også. Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2006 da var alt i orden for meg også. Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2006 Da har jeg også fått meldt meg på. Gleder meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2006 Vi kommer iallefall med 3 biler fra sogn !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2006 Vi kommer iallefall med 3 biler fra sogn !!! Det gleder jeg meg til...for jeg regner med dere satser like mye nå som dere gjorde på forrige treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2006 Det gleder jeg meg til...for jeg regner med dere satser like mye nå som dere gjorde på forrige treff? Håper selvsagt og ta det et hakk lenger i år :-) Desverre ble RS2`en solgt like etter treffet i fjor/år + Men her er noe minner fra fjoråret. Ny bil på gang nå. Får svar i dag om den blir solgt til han som står før meg i køen. Ikke så gromt som RS2, men den har selvsagt femmer å quattro :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2006 Håper selvsagt og ta det et hakk lenger i år :-) Desverre ble RS2`en solgt like etter treffet i fjor/år + Men her er noe minner fra fjoråret. Ny bil på gang nå. Får svar i dag om den blir solgt til han som står før meg i køen. Ikke så gromt som RS2, men den har selvsagt femmer å quattro :-) Det var utrolig kult å se på når du/dere kom med baken først gjennom svingen... Håper det blir like stas som forrige gang, alt tyder på det så langti hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2006 Det var utrolig kult å se på når du/dere kom med baken først gjennom svingen... Håper det blir like stas som forrige gang, alt tyder på det så langti hvert fall. Hvordan er det med isforholdene der oppe? Siste tiden har det ikke akkurat vært kaldt her i området, og værmeldingene er heller ikke oppløftende fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2006 Hvor skal folket overnatte? Ser det er fult på Eggedal Borgerstue. Autopower har bestilt nesten alle rommene? Noen som skal ligge på tempelseter? Haglebu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 2, 2006 Hvordan er det med isforholdene der oppe? Siste tiden har det ikke akkurat vært kaldt her i området, og værmeldingene er heller ikke oppløftende fremover. Det har jeg ikke hørt noe om ennå...og det er vel litt for tidlig ennå tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 2, 2006 Hvor skal folket overnatte? Ser det er fult på Eggedal Borgerstue. Autopower har bestilt nesten alle rommene? Noen som skal ligge på tempelseter? Haglebu? Aner ikke, Per L. har ordnet med overnattingen...greit å slippe å tenke på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2006 Hørte rykter om at Tempelseter ikke er hotell lenger, det har visstnok blitt til ferieleiligheter i steden. Dermed er det Haglebu, eller man må vel ned til Åmot eller Prestfoss kanskje? Vet ikke engang om det er overnattingssteder der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2006 Hørte rykter om at Tempelseter ikke er hotell lenger, det har visstnok blitt til ferieleiligheter i steden. Dermed er det Haglebu, eller man må vel ned til Åmot eller Prestfoss kanskje? Vet ikke engang om det er overnattingssteder der. Hvor skal dere ligge da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 2, 2006 Eggedal Borgerstue, jeg bestilte rom for 2 mnd sien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 2, 2006 Eggedal Borgerstue, jeg bestilte rom for 2 mnd sien. ok... da ser det ut til at det blir haglebu på oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...