Treff: Autopower arrangerer isbanetreff

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg begynner å bli skeptisk til dette treffet. Vil det være is på Nedre Solevann i midten av januar? Og, hvis det er is der, vil den være tykk nok? Været så langt har vel ikke akkurat vært toppers for slik aktivitet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakka med Autopower i dag.

Så langt er isen bare 17 cm tykk og den skal være 35 cm for at vi skal kjøre trygt.

Autopower selv var veldig optimistiske på at dette skulle gå på den tiden som er igjen til treffet.

 

Bare å håpe på flere minusgrader..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med passaten om isen er på plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette blir noe av. http://www.autopower.no/nyheter2.htm

 

Det er jo også treff nå til helga, og hvis ingen av de går gjennom, regner jeg med det går greit neste helg også. :)

 

Jippi !!!!!! Gleder med om fy....

 

7 plasser igjen ..... Ingen flere som vil være med ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange er grensen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette blir noe av. http://www.autopower.no/nyheter2.htm

 

Det er jo også treff nå til helga, og hvis ingen av de går gjennom, regner jeg med det går greit neste helg også. :)

 

Steinbra: ja :. Da må jeg gjøre de nødvendige utbedringene på Gaudien til uka. Så får vi la de som skal kjøre nå til helga være prøvekaniner....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra at det kom litt snø, for jeg fikk høre i dag at Hebbe hadde lagt ned forbud mot piggfrie dekk pga bare skøyteis, men så kom det heldigvis noen cm som gjør at vi med piggfritt også kan få kjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldte meg på nå med S2'n, satser på at det blir ok forhold. Har kun piggfri men får prøve å ha det litt gøy allikevel.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange er grensen?

 

Jeg mener det var 60 biler.

Jeg tror vi blir 3 RS4'er på treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal dit i mårra å prøve lykken. Så vi får se...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm,virker veldig gøy,men om 90en tåler turen opp der er jeg usikker på:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg en liten rekognoseringstur i morgen. Så får vi se om jeg gidder å kjøre til helga. Er mer enn klar for sladding, men helst oppå isen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe mer om forholdene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forholdene var veldig bra der oppe nå bortsett fra et lite råk i det ene siden og bare 20 cm brøytekanter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og bare 20 cm brøytekanter

Det er jo berre positivt. Viss ein skulle ryke ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det var 60 biler.

Jeg tror vi blir 3 RS4'er på treffet:)

 

Steike bra Walter.... da må jeg få sitte på en tur :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo berre positivt. Viss ein skulle ryke ut?

 

noe dritt og komme inn med sida først for så å take. De var stein harde også. Så fangerene fikk også unngjelde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe dritt og komme inn med sida først for så å take. De var stein harde også. Så fangerene fikk også unngjelde

 

Sjansen for å rulle er enda større når kantene er enda høyere (dette er allerede prøvd i forfjor;)). Da butter det nemlig "rejält".

 

Forholdene var overraskende gode: ja :. Det blir prøving av 80 Quattro både på lørdag og søndag for min del. Forutsatt at bilen er like pålitelig som den har vært hittil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen for å rulle er enda større når kantene er enda høyere (dette er allerede prøvd i forfjor;)). Da butter det nemlig "rejält".

Forholdene var overraskende gode: ja :. Det blir prøving av 80 Quattro både på lørdag og søndag for min del. Forutsatt at bilen er like pålitelig som den har vært hittil.

Godt rekognoseringsarbeid Andreas :). Har hentet S2'n, tømt catch tank og strammet slangeklemmmer. Og prøver å få noen øvelsesessladder i Drm. distriktetet, men det er litt dårlige forhold her. Men det er sikkert mulig å få sladdet litt på vei til Hebbes til helga.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken vei kjørte de rundt banen? (med eller mot klokka)

Evt noen som vet hvilken vei vi skal kjøre til helgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken vei kjørte de rundt banen? (med eller mot klokka)

Evt noen som vet hvilken vei vi skal kjøre til helgen?

 

De kjørte MOT klokka (dessverre). Aner ikke hvilken vei det skal kjøres til helga. Personlig håper jeg det går andre veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis banen er brøytet ca lik som tidligere år betyr jo det at de fleste svingene åpner seg hvis man kjører med klokka. Sist vi hadde klubbtreff der kjørte vi mot klokka og da nyper jo svingene. Jeg tror det er mye enklere å kjøre med klokka når man kjører med piggfritt eller vanlig piggdekk

 

Uansett blir det sikkert gøy: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis banen er brøytet ca lik som tidligere år betyr jo det at de fleste svingene åpner seg hvis man kjører med klokka. Sist vi hadde klubbtreff der kjørte vi mot klokka og da nyper jo svingene. Jeg tror det er mye enklere å kjøre med klokka når man kjører med piggfritt eller vanlig piggdekk

 

Uansett blir det sikkert gøy: rock :

 

Oioioi. Her gikk det fort på morgenkvisten, gitt;). Måtte visst endre innlegget mitt ovenfor. De kjørte samme retning vi gjorde på klubbtreffet for to år siden; altså MOT klokka (da snakker vi om det samme;)). Dette er ikke gunstigst for en gammel 80Q på vanlige piggdekk og med en halvmiddelmådig sjåfør, som er vant til å kjøre forhjulstrekker, da de fleste svingene nyper, som du sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.