#76 Skrevet Januar 23, 2007 Da er endelig mitt lille bidrag ferdig...ta det for det det er, en amatørfilm... Filmen ligger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 23, 2007 i alle dager slags format er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 23, 2007 RMVB is a RealMedia Variable Bitrate file 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 23, 2007 Stemmer med RealMedia ja...prøvde å få et annet format, men da ble den så himla svær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 23, 2007 Synes filmen var kjempe bra jeg.Fint at noen tar seg tid til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 24, 2007 Da er endelig mitt lille bidrag ferdig...ta det for det det er, en amatørfilm... Filmen ligger her. Hadde vært fint om du kunne publisert i det i et annet format. De fleste har vel bredbånd nå, så om den blir 50 mb + gjør vel ingenting.. :-) På forhånd takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 24, 2007 Det er bare og laste ned den nyeste RealPlayer så får du sett filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 24, 2007 Hadde vært fint om du kunne publisert i det i et annet format. De fleste har vel bredbånd nå, så om den blir 50 mb + gjør vel ingenting.. :-) På forhånd takk... Jeg skal gjøre et nytt forsøk, men som John Arild har sagt så er det bare å laste ned RealPlayer...den er gratis. Prøver i løpet av ettermiddagen/kvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 24, 2007 lite innspill, funket fint i min VLC Stilig film Lars-Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 24, 2007 lite innspill, funket fint i min VLC Stilig film Lars-Inge Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 27, 2007 Da har jeg fått laget en Windows Media-fil...ligger her (35.6 Mb). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...