Anbefalte innlegg

Skulle hatt nye sommerdekk til Passaten og vurderer Roadstone N3000

Noen som har erfaringer med desse?? (225/40-18)

Har Good-Year F1 og har vert fornøyd med desse og, er berre litt nyskjerrig på å prøvt eit "billigmerke".

mvh Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt nye sommerdekk til Passaten og vurderer Roadstone N3000

Noen som har erfaringer med desse?? (225/40-18)

Har Good-Year F1 og har vert fornøyd med desse og, er berre litt nyskjerrig på å prøvt eit "billigmerke".

mvh Edvin

Dette dekket er det samme som Nexen N3000. Det sies at nexen er et av de bedre billigdekkene, men blir aldri like bra som F1. Har prøvd begge og kommer til å fortsette med Goodyear!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med Roadstone N3000, og er som nevnt samme dekket som Nexen. Specsen på de dekka er kjempebra, og jeg synes også dekket fungerer veldig bra. Sitter godt på tørt og fuktig, virker slitesterke og sporer lite. Er muligens litt dekkstøy (men jeg har også noen speil som bråker en del :P )

Betalte vel 980kr hjulet for mine og det er de absolutt verdt!

Tror også dette er noe av de bedre av billigdekkene, og som sagt specsa på de er også veldig bra! Kan anbefales.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kjøpt dekkene, og fikk eit positivt inntrykk på den lille turen hjem i hvert fall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.