Anbefalte innlegg

Ingen som kan svare på hvordan strobene er blitt montert i grøftelysa? COME OOOOOOOOOON...:)

 

Borre ekstra hull til strobene ;)

 

Hehe. stilig! Ingen naboer som lurte når du kjørte på med saftblanderen?:)

 

Å joda, han kom ut for å titte gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borre ekstra hull til strobene ;)

 

Så det vil sei at jeg må bore hull i lyktene så jeg får inn "strobene".. Å la den orginale stå for å kunne bruke vanlige lys?? (Er litt treg jeg vettuh) :P

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo dritkult! Nesten så jeg får lyst til å kjøpe meg saftblander!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får ikke jeg sett filmen fordi det er restriksjoner for det på pc'en jeg bruker på jobb, men regner med det er snakk om bruk av bøålys på bilen. Må bare rette litt på det med straff ang bruk av dette. Det blir i beste fall bot, men i utgangspunktet mister man lappen tvert om politiet tar deg i å bruke de. Det er strengt forbudt å fremstille privatbiler som utrykningskjøretøy.

 

Men er helt enig... det er utolig morsomt å lure folk med det:) Også så lett man slipper frem i trafikken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo helt beholde funksjonen de allerede har også da... ellers hadde det såklart bare vært å byttet ut pærene som allerede sitter der med strobene.

Har xenon i grøftisene jeg vettu, kan ikke fjerne det;)

 

Hehe. I know, men da må du nesten voldta lyktene dine istedenfor. Lyset de vil gi da vil vel kanskje også være dårligere enn før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det blir i beste fall bot, men i utgangspunktet mister man lappen tvert om politiet tar deg i å bruke de. Det er strengt forbudt å fremstille privatbiler som utrykningskjøretøy."

 

Så da er det jo helt OK at ett medlem av hovedstyret nær sagt lager en D.I.Y tråd, mens moderatorene er travelt opptatt med å slette tråder som sier noe negativt om våre kjære VAG forhandlere.

Sånn, da får jeg vel huden full av kjeft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det blir i beste fall bot, men i utgangspunktet mister man lappen tvert om politiet tar deg i å bruke de. Det er strengt forbudt å fremstille privatbiler som utrykningskjøretøy."

 

Så da er det jo helt OK at ett medlem av hovedstyret nær sagt lager en D.I.Y tråd, mens moderatorene er travelt opptatt med å slette tråder som sier noe negativt om våre kjære VAG forhandlere.

Sånn, da får jeg vel huden full av kjeft.

Kan ikke se problemet med at Andreas filmer bilen sin mens den står PARKERT utenfor huset sitt. Hadde vært noe helt annet hvis han hadde kjørt med den........på lukket område eller veien. Det blir noe helt annet. Jeg er ikke travelt opptatt med å slette noe som helst jeg forresten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke litt på noe med å reklamere/oppfordre til ulovlige handlinger?

Det er mere bagatellmessige tråder som brenner i det evige moderatorhelvetet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke litt på noe med å reklamere/oppfordre til ulovlige handlinger?
Kan ikke se at han har reklamert eller oppfordret til noe ulovlige handlinger. Folk er da ikke dumme å monterer slikt på bilen sin uten å skjønne at det er ulovlig og straffbart. Isåfall så burde de vel heller ikka ha lappen spør du meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli irritert. Saken er vel så enkelt som at ett hovedstyremedlem utstyrer bilen sin på en slik måte at den kan/skal tas for å være sivil politibil. Er det noe klubben vil være bekjent av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli irritert. Saken er vel så enkelt som at ett hovedstyremedlem utstyrer bilen sin på en slik måte at den kan/skal tas for å være sivil politibil. Er det noe klubben vil være bekjent av?
Mulig jeg har litt annen oppfatning enn du men jeg ser på dette bare som uskyldig moro. Hadde blitt noe HELT annet hvis han kjørte rundt med bilen å lekte politi. Noe han ikke gjør,bilen står PARKERT utenfor huset hans. Hvis du synes dette fortsatt er upassende så ta det opp med klubbens styre eller leder. Enkelt og greit........(obs:på ingen måte ment å fyre deg opp med det jeg skriver)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt sikkert uskyldig moro hjemme på gårdsplassen, men når det ligger på nett er det ikke bare på gårdsplassen lengre.

Som jeg også sier; har du styreverv bør du kanskje tenke litt mere over hva du legger ut her. Det gjelder IKKE bare Skotner.

Jeg er motstander av at innlegg med klart personlige meninger skal vise hvilke styreverv en har. Skriver du under med styretittel, vel så opptrer du på vegne av styret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli irritert. Saken er vel så enkelt som at ett hovedstyremedlem utstyrer bilen sin på en slik måte at den kan/skal tas for å være sivil politibil. Er det noe klubben vil være bekjent av?

 

Sivil politibil? Ikke mye sivil med det lysagregatet der på taket i min mening. Jeg har aldri sett en sivilbil med slik rampe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt sikkert uskyldig moro hjemme på gårdsplassen, men når det ligger på nett er det ikke bare på gårdsplassen lengre.

Som jeg også sier; har du styreverv bør du kanskje tenke litt mere over hva du legger ut her. Det gjelder IKKE bare Skotner.

Jeg er motstander av at innlegg med klart personlige meninger skal vise hvilke styreverv en har. Skriver du under med styretittel, vel så opptrer du på vegne av styret!

 

Skal vi trekke tilbake alle klubbvideoer også da der hvor f.eks meg selv kjører over 80 km/t på bane da dette kan oppfattes som oppfordring til ulovligheter?

Iogmed at jeg også sitter i styret.

 

Setter vi det veldig på spissen så skal vi moderere alle tråder om chipping/motortrimming/senking fordi det kan være noen som gjør dette uten å betale avgifter for det og det da er en oppfordring til noe ulovlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter vi det veldig på spissen så skal vi moderere alle tråder om chipping/motortrimming/senking fordi det kan være noen som gjør dette uten å betale avgifter for det og det da er en oppfordring til noe ulovlig?

 

Gjør dere det, så går jeg over til BMW! hehe... : haha :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der virket jo som en tulling som ikke har noe på veien å gjøre. Ikke tåler å bli forbikjørt på flerfelts vei? Hmmm. Selv om de holder fartsgrensen. Ja, da er vel løsningen å sette på ulovlige blålys og sirene kun for å kjøre a vise seg når han kjører forbi igjen : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unødvendig latterlig diskusjon! Man må vel få lov til i stå i gården hjemme og gjøre dette uten at det blir en helsikkes diskusjon!

 

RÅ TØFFT! Hehe...

Og forstå Bård... dette var bare for morro, er ikke sånn at han har kjørt rundt med dette på gata heller og lekt onkel politi!

Bård worte "men når det ligger på nett er det ikke bare på gårdsplassen lengre." Er filmen ute og kjører på E6? Eller kanskje E18?

Synes dette er uskyldig morro, skulle vi har sånn "filter" som ikke viser noe ulovlig eller noe på kanten, kan vi liksågodt stenge hele offtopic og mediaforumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør dere det, så går jeg over til BMW! hehe... : haha :

 

 

Mvh

ADJØ : smil :: haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Skal vi trekke tilbake alle klubbvideoer også da der hvor f.eks meg selv kjører over 80 km/t på bane da dette kan oppfattes som oppfordring til ulovligheter?"

 

På bane kan du vel kjøre så fort du bare lyster, men blålys eller ting som kan tas for å være dette er ikke lovlig uanfaensett om du er hjemme på gårdsplassen eller ute i trafikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Skal vi trekke tilbake alle klubbvideoer også da der hvor f.eks meg selv kjører over 80 km/t på bane da dette kan oppfattes som oppfordring til ulovligheter?"

 

På bane kan du vel kjøre så fort du bare lyster, men blålys eller ting som kan tas for å være dette er ikke lovlig uanfaensett om du er hjemme på gårdsplassen eller ute i trafikken.

Faktisk ikke..... det reguleres av veitrafikkloven så å kjøre så fort du vil er ulovlig på bane akkraut som på veien.Såklart er det unntak for motorsport arrangement men det er ikke bilklubbers treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk ikke..... det reguleres av veitrafikkloven så å kjøre så fort du vil er ulovlig på bane akkraut som på veien.Såklart er det unntak for motorsport arrangement men det er ikke bilklubbers treff

 

Veitrafikkloven som gjelder på bane også, ja. Men det står vel ingenting i veitrafikkloven om en øvre fartsgrense? Men ved en eventuell skade, så ville man nok slitt med forsikringsselskapet hvis man brenner ut i grøften på enden av langstrekket i en fart på 200km/t (eksempelvis)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke denne tåden ute og sykler nå? OT?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.