#1 Skrevet Oktober 9, 2006 Noen som har prøvd den regulatoren som er ment for orginal plassering? Montert en slik en på S4`en min, men ble noe skuffet da den ikke gikk ann å justere lenger ned en 3,5bar uten vakum. Med vakum havnet den på 3,2bar ca. PÅ siden deres står den oppført med justering fra 3-5 bar og regner med at dette er uten vakum. Noen erfaringer, eventuellt noen som vet hva jeg kan gjøre for å få til å senke trykket ned til 3 bar uten vakum, slik jeg skal ha det? Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2006 Fridtjov kjøpte to stk da vi hadde en felles bestilling for litt siden - hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2006 Fridtjov kjøpte to stk da vi hadde en felles bestilling for litt siden - hør med han Var en av de jeg har kjøpt ser du, så han har ikke prøvd de enda. Hadde håpet det gikk ann å modifisere de på ett å annet vis. Har ikke sjekket blandingen med bredbånds lambda enda, så jeg venter til dess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...