noen som trenger transport av deler Bergen-Oslo , Oslo-Bergen i helgen?

Anbefalte innlegg

Suser over fjellet med tom transporter (type lang), skal innom shariffen en tur og handle to sett med dekk, så jeg har relativt godt med plass til overs.

Jeg driver ikke med veledighet, men det blir no billig i forhold til posten:) , en forutsetning er at deler blir fraktet til/hentet hos meg med mindre det er på veien for jeg har ikke tid til å kjøre rundt som budservice å lete etter ukjente adresser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge av deg å gjøre dette Christian.... Skulle bare vært for noen uker siden, da skulle jeg hatt nye dekk fra Sharif, men ble noen andre i stedenfor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Stian Helgesen her på forumet skal ha over vinterdekkene til S3'en han solgte til østlandet. Han hadde nok blitt veldig takknemlig om du tok de med. Skal jeg høre med han? Kommer du på treffet i kveld? Vi kommer, så kan jo ta det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke tid til å komme på treffet, men bare gi han beskjed om at det går greit. evnt. kan han ringe meg: 90138843

Til Oslo har jeg helt tom bil så det blir plass til noen kubikk for å si det sånn :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.