Anbefalte innlegg

Halais,

 

Noen som driver med eller kjenner noen som kan glassblåse 4 stk. felger i Bergens området??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du hadde fått deg ny hobby jeg nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert blåse litt, men om det blir noe salg av det tviler jeg på, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halais,

 

Noen som driver med eller kjenner noen som kan glassblåse 4 stk. felger i Bergens området??

 

 

bump:)

 

Fikk du blåst felgene??

 

skulle ha fått gjort det selv, men felg roger sa over telefon at han tok 4000:(

 

Noen andre som har det som hobby??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har surret litt ja... Men skulle jeg fått det gjort snart.. 4 lapper var sykt ja, får jo nesten nye felger for den prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har dreve med sandblåsing og tectylbehandling på biler... Dersom nokon har utstyret, så kan alltids eg sandblåse eit par felger!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000? du får jo alt ustytert du trenger til den prisen jo:P hehe, ink kompressor;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000? du får jo alt ustytert du trenger til den prisen jo:P hehe, ink kompressor;)

 

 

Ja sant:) syns det hørtes jævli dyrt ut... men har snakket med noen og de mener enten han har svart på feil spr, eller sagt det pga han ikke har tid... vet ikke jeg, men no har jeg fått en kompis til å blåse de på jobben sin...

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det bare dine han skal blåse Kenneth:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har dreve med sandblåsing og tectylbehandling på biler... Dersom nokon har utstyret, så kan alltids eg sandblåse eit par felger!!!

 

 

Supert Roar, men kjenner heller ingen som har slikt utstyr: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det bare dine han skal blåse Kenneth:-)

 

 

Om det e bare mine? kompisen min du tenker på? ja er bare mine. eller.....?? skal han blåse dine og??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert bare dine ja, men tenkte litt på mine, hehe!!! Hvis han har tid og lyst og ikke er så dyr så er jeg klar jeg:-).. Men han skal glassblåse og ikke sandblåse sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.