#26 Skrevet Mai 4, 2006 Nei, den ene er kun aktiv over 2000rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2006 Hadde dette både på en Golf type II og en 80 gte jeg hadde....fant aldri hêlt ut hva det var. Så ut til å være kortere mellom "anfallene" med tykk mineralolje, men husker ikke helt. Har sett noen bilder av dette systemet i en Hayes rep.håndbok jeg har liggende ett sted. Ufattelig slitsomt: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2006 nå har dette problemet vært borte i noen mnd, så jeg skjønner ikke jeg. men er glad jeg slipper den lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2006 Nei, den ene er kun aktiv over 2000rpm. Jeg har prøvd å kjøre med begge bryterene koblet fra. Både den som sitter bak blokka og den med to kontakter opp på oljekjøleren.. Hjalp ikke.... . Kan det være dårlig kontakt en plass i ledningene til varselsystemet??? Tykkere mineral olje fungerer helt topp. Men bare ikke den jeg prøvde nå. Har kjørt på Castrol 15-40 mineral og alt var ok. Prøvde Comma 20-50 og bang lyden er her igjen.... . Har byttet til Castrol igjen.............. . . Jeg blir så av å høre den lyden at jeg kjører gris nesten hele tiden (det rimer jo.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 5, 2006 Har funnet mulige løsninger på Audiworld forum. Det virker som dårlig jording er roten til problemet. Høres nesten for enkelt ut. Prøver det senere i dag ... . Her er noen linker : http://forums.audiworld.com/4000/msgs/103214.phtml http://forums.audiworld.com/4000/msgs/71254.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 5, 2006 Sto jo mye bra der. Men han i den andre tråden hadde vell ikke "over 130 grader celsius" på olja si tror/håper jeg...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 5, 2006 får håpe det ordner seg for deg nå da, jeg er endelig blitt kvitt denne pipinga nå, foreløbig håper jeg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 5, 2006 Har funnet i hvertfall en del av problemet: Buzzeren kom vanligvis på når motoren ble driftsvarm (men ikke altid ) Jeg kikket litt på rele'ene under dash'en på fører siden. Og en av de (hvit) var sinsykt varm. Nappet den ut og alt var OK. Vet ikke hva som var grunnen til at den var varm egentlig. Skal bytte jordings ledning så snart jeg for tid. Bare "just in case" Skal ta bilder i kveld etter jobb og legge de ut her. Til info for andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...