Anbefalte innlegg

Under Bilexpo, i Sørlandshallen til helgen(14 og 15 oktober), blir det vist frem en del godsaker: S8, S3, TT og VW Golf 1.4 R-line. Det blir også offroad experience med Touareg hvor vi kan sitte på! Det blir selvfølgelig ikke som når Per, Lars-Inge og jeg lekte med Touareg'en på Hove i fjor, men det er vel "second best": rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilexpo eh? Aldri hørt om før. Hva annet er det som skjer her? Er det litt som motormessa eller hva det heter, i liten skala? Med stands og gode priser på div produkter? Inngangspris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilexpo er en messe som holdes annen hvert år i Sørlandshallen, mellom travparken og Quality hotell rett ovenfor dyreparken, der alle bilforhandlerene i Kristiansands omerådet kan vise frem bilene sine. Det skal stilles ut ca 260 biler. Åpent lørdag 10-17 og søndag 12-17.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fanden skjære...jeg er opptatt i helgen...

Men men...Touareg på Hove er garantert mye morsommere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fanden skjære...jeg er opptatt i helgen...

Men men...Touareg på Hove er garantert mye morsommere...

Har du eller Per bilder fra kjøringen på Hove?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du eller Per bilder fra kjøringen på Hove?:P

Lurer på om jeg ikke har et par stykker, men det er bare utenfor brakka når vi fikk testet fjøringsveien på bilen... : eek :

Regner nesten med at Per har noe fra skogskjøringen...hvis han ikke var for opptatt med å kjøre da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel omtrent bare samme bildene som deg, Lars... Der vi "kjørte opp etter treet".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er phokkern meg også opptatt. håper de av dere som skal å kikke kan ta mye bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur! Skal prøve å huske kameraet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

touareg-rampe.jpg

Her kunne man få testa Touareg ellerno sånt. Se så bratt den kan kjøre.

psycho-bmw.jpg

Og her var det en eller annen riking som fikk prøve psycho-bmw'en utafor hallen.

Andre høyepunkt i tilfeldig rekkefølge:

- prøvesitte (litt for lenge) i S8. Her var det god plass og NRK.

- prøvesitte Golf R, som var ganske lik en vanlig golf egentlig.

- prøvesitte mazda rx-8, som var fin og alt det, men der valget enten sto mellom dårlig beinplass foran og dårlig beinplass bak, eller litt mindre dårlig men fortsatt ikke bra beinplass foran, og ingen beinplass bak. skjønner ikke hvorfor man absolutt skal ha baksete i biler som ikke har plass til det!

- få subaru pute/pledd fra to pene jenter i golfbil (ikke VW golf)

- prøvesitte Hummer H3. den var stygg inni. setene var ikke like sofa-aktige som amerikanere skal være. og i det hele tatt - ingen ålreit bil, annet enn at den fortsatt ser BRUTAL ut utenfra.

- prøvesitte div. Volvo-flåter. her fant jeg uten tvil dagens beste seter.

Så endte det hele med at jeg kom ut til flatt batteri siden NOEN hadde glemt å slå av tåkelyktene. Å reise fra bilutstilling med falken-hjelp må vel kanskje være ironi et et nøtteskall? Men fin dag læll! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.