#1 Skrevet Oktober 10, 2006 Har et problem med at jeg ikke får utslag på noe annet enn fart på speedometeret mitt.. ikke noe liv i hverken vanntemp. turtall eller bensinmåler turtallet kommer av haltechen så den er grei.. men hvorfor får jeg ikke noe liv i resten?? er usikker på hvilken plugg som skal på vanntemp uttaket. er nemelig 2 plugger som passer i der.. en svart og en grå den svarte pluggen har fargene: Gul/rød og Brun den hvite har : hvit/blå og brun/svart Er det noe jording inne i bildet?? hadde vært fint å få fikset alt dette da det nærmer seg prøveskilt og en dag på rullen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2007 kan dette ha noe med problemet mitt å gjøre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2007 Meget mulig ja, der har det blitt varmt..Enten kortslutning i banen eller i en komponent ett eller annet sted på kortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2007 Burde være mulig å lodde dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2007 Bare å lodde på en ledning i mellom der det brent. Vær obs når du kobler i sammen stikket på instrumentet etter rep. Er jo en mulighet at feilen ligger en annen plass som gjør at dette brenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2007 Bare å lodde på en ledning i mellom der det brent.Vær obs når du kobler i sammen stikket på instrumentet etter rep. Er jo en mulighet at feilen ligger en annen plass som gjør at dette brenner. kanskje lurte å lodde dette da istedenfor å låne seg et å finne ut av det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2007 Kan være en fordel det ja:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...