#1 Skrevet Oktober 10, 2006 Hei Skal oppgrader s4 min litt (2,2t) og lurte på om det finnes forsterkede toppakninger til denne eller om ny orginal holder i masse vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2006 kommer litt an på hvilken modell det er,er stålpakning på de fleste tror det er på alle etter 1992 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2006 er en 94 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2006 Var ikke stålpakkning på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2006 Tror det er bare stålpakninger å få nå til S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2006 de som det ikke er på er nok vært byttet en gang er jo igrunn samme pakn som 20v 7a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2006 Kjøp orginal pakning, kommer i stål og holder til masse hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2006 de som det ikke er på er nok vært byttet en gang er jo igrunn samme pakn som 20v 7a Tja... Min 200 20VT med 280000 på telleren hadde ikke stålpakning når jeg bytta i våres, og er vel ikke samma pakning på 7a motoren mener jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2006 Kjøp orginal pakning, kommer i stål og holder til masse hk Hør på dette du, så skal du se det går så bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2006 Høres veldig bra ut:) Må bare komme meg hjem fra sjøen å skru nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2006 Er det nødvendig å plane toppen? Når jeg skrudde i dag så jeg at det sto aby på toppen å ikke aan, som jeg trodde det skulle vært. Hva er forskjellen på disse motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2006 Er det nødvendig å plane toppen?Når jeg skrudde i dag så jeg at det sto aby på toppen å ikke aan, som jeg trodde det skulle vært. Hva er forskjellen på disse motorene? Ikke nødvendig å plane hvis den er rett Kan være greit å sjekke når du først har den av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2006 Noen som kan fortelle foskjellen på aby og aan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2006 Aby motoren ble levert i s2 (fra ca 93), mens Aan ble levert i s4 og s6. Motorene er like teknisk, men ting utvendig kan være noe annet plassert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2006 delene jeg har kjøpt er til aan men ser ut til å passe aby motoren min, Party on people: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...