#1 Skrevet Oktober 10, 2006 Når man ser hvor dyrt skinn-interiør kan være, selv brukt og til dels slitt, så slår det meg at det burde være marked for replika? Er det noen som lager aftermarket-interiør til greie priser? Kanskje mer aktuelt er det vel da å få eksiterende seter trekt om... men noen som aner sirka-pris på dette? Største utgiften blir vel arbeidstimene om man ikke gjør det selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2006 Det er nok arbeidsprisen som mest stanser folk i å gjøre dette. Da min kamerat restaurerte en Boble skulle han montere sportsseter fra en A100. Da det ikke gikk an å få kjøpt ferdige trekk til å erstatte med (han kjøpte dørsider og baksetetrekk fra TMI) så fikk han tak i materiale fra TMI og fikk firmaet Industrisøm her i Arendal til å trekke om Audi-setene. Jeg mener å huske at det kostet ham 6000 kr, uten materiale siden han hadde dette, for 12 år siden. Rene arbeidspenger, med andre ord. Resultatet er upåklagelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2006 Var og sjekket pris på å få trekt om interiøret i min for ca 1 år siden hos en salmaker, og de skulle ha +/- 10 lapper for stoff, arbeid og bytte av "stuffing" i setene. Da slengte de med en "signatur" i seteryggen hvis jeg ønsket det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2006 6000 for 12 år siden ja. Da er det kanskje ikke galt å gi 10-15k for ett sett ferdigtrukne brukte seter idag. Men for meg er det uansett for dyrt, så får vel legge den planen på hylla ei stund. Vel skulle jeg klart å lage en duk på symaskin, men mine egne setetrekk tror jeg kanskje det er best jeg holder meg unna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...