Anbefalte innlegg

Når man ser hvor dyrt skinn-interiør kan være, selv brukt og til dels slitt, så slår det meg at det burde være marked for replika? Er det noen som lager aftermarket-interiør til greie priser?

Kanskje mer aktuelt er det vel da å få eksiterende seter trekt om... men noen som aner sirka-pris på dette? Største utgiften blir vel arbeidstimene om man ikke gjør det selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok arbeidsprisen som mest stanser folk i å gjøre dette. Da min kamerat restaurerte en Boble skulle han montere sportsseter fra en A100. Da det ikke gikk an å få kjøpt ferdige trekk til å erstatte med (han kjøpte dørsider og baksetetrekk fra TMI) så fikk han tak i materiale fra TMI og fikk firmaet Industrisøm her i Arendal til å trekke om Audi-setene. Jeg mener å huske at det kostet ham 6000 kr, uten materiale siden han hadde dette, for 12 år siden. Rene arbeidspenger, med andre ord. Resultatet er upåklagelig.

2000009_img-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og sjekket pris på å få trekt om interiøret i min for ca 1 år siden hos en salmaker, og de skulle ha +/- 10 lapper for stoff, arbeid og bytte av "stuffing" i setene.

Da slengte de med en "signatur" i seteryggen hvis jeg ønsket det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000 for 12 år siden ja. Da er det kanskje ikke galt å gi 10-15k for ett sett ferdigtrukne brukte seter idag. Men for meg er det uansett for dyrt, så får vel legge den planen på hylla ei stund. Vel skulle jeg klart å lage en duk på symaskin, men mine egne setetrekk tror jeg kanskje det er best jeg holder meg unna:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.